Pagina's

08 oktober 2012

Cupcake nails!

Hey iedereen! 

Zoals vermeld in mijn vorige post, moest ik dringend eens de cupcake nails op mijn nagels weten te krijgen. Dat heb ik vandaag geprobeerd, en ik vind het resultaat echt gaaf! Heel moeilijk is het niet, maar door een stomme fout - ik nam iets vast met mijn nog natte nagellak, dom dom! - moest ik nog eens opnieuw beginnen. Toen is het wel goed gelukt en kreeg ik een übercute cupcakeje op m'n nageltjes :) Hieronder vind je de tutorial en wat leuke foto's!

Cupcake nails

1) Lak je nagels met een basecoat (Hema) om je natuurlijke nagels te beschermen. 
2) Lak je nagels met 2 dunne laagjes lichtroze nagellak (Essence, 05- sweet as candy). 
3) Neem een felroze nagellak (NYC, 236, Greenwich Village) en dip een tandenstoker erin. Maak een lijn ter hoogte van het midden van je nagels en vul het onderste deel op (zie foto). 
4) Trek paarse verticale lijntjes (Essence, 26, Break Through) in het roze deel. 
5) Neem een 'dotting tool' (of gewoon een speldenkop in een potlood met gum geprikt :3) en doe wat witte nagellak (Essence) op een papiertje. Dip het dotting tool erin en maak cirkeltjes net zoals op de foto. 
6) Neem een aantal tandenstokers en maak puntjes met roze, paarse en blauwe nagellak (NYC, 296, Water Street Blue) in je witte 'topping' van de cupcake. 
7) Neem weer je 'dotting tool' en dip het in felblauwe nagellak. Maak een grote bol aan de bovenkant van de cupcake met eventueel een klein roze puntje erin. 
8) Beëindig dit design met een topcoat ( Maybeline, Express Finish), om je cupcakes te beschermen en meer glans te geven!

 Misschien zijn de afbeeldingen niet supergoed, maar in het echt zien ze er écht goed uit! Mijn nagels zijn op dit moment nogal kort, maar vanaf nu laat ik ze groeien :) 

Ziezo, jummie-cupcakes op je nagels! Hopelijk vonden jullie het leuk en proberen jullie het zelf ook eens! Opmerkingen, tips en suggesties mogen jullie altijd bij de comments schrijven. Have a nice day & see you soon! 

xx Katrien

Geen opmerkingen: