Pagina's

07 oktober 2012

Nog uit te proberen - nail art

Hey iedereen!

Rondklikken op Google Afbeeldingen kan echt leuke dingen opleveren, net zoals vandaag! Ik kwam op het idee om eens een kleine reeks van "Nog uit te proberen items" te maken, en ik koos ervoor om eerst nail art te doen. Mijn eerste reactie was: "Wow, wat mensen toch allemaal met hun nagels kunnen doen?!", in de positieve zin natuurlijk ;) Ik vind nail art echt geweldig dus was het moeilijk om mijn favorieten uit te kiezen. Toch heb ik een top vier kunnen maken van mijn "Nog uit te proberen - nail art designs", hier zijn ze. 

 Nummer 4: watermeloen nagels! Dit was een tijdje geleden -nu misschien nog?-  een grote hype, iedereen had lekker sappige watermeloenen op zijn nagels! Ik vind dit een heel mooi design, maar omdat het nogal zomers is heb ik het op vier gezet. 
 Nummer 3: een zoemend bijtje! Deze nail art vind ik zo cute, omdat het in elkaar overloopt en gewoon heel fris is. De bij lijkt me nogal moeilijk om te doen, dus dat is wel een klein minpuntje. Deze ga ik toch zeker eens uitproberen! 
 Nummer 2: cupcakes! Ik ben een grote fan van taart, gebak, koekjes.... en cupcakes. Vreemd genoeg heb ik nog nooit een cupcake op mijn nagels gehad! Ik vond dus dat het hoog tijd werd, ik ga dit dan MORGEN ook al proberen! Deze staat op 2 omdat ik gewoon heel veel van cupcakes houd en  je er alle soorten kleuren voor kunt gebruiken. 
En nummer 1 is geworden...: lieve, schattige uiltjes! Uiltjes zijn zo in de mode dit najaar; halskettingen, ringen, haarspeldjes, truien, ... De uil is een echte must deze herfst. Om je look af te maken heb je dan natuurlijk ook uiltjes op je nagels nodig. Al ziet het design ervan er moeilijk uit, is het toch redelijk makkelijk om te maken, dus de absolute topper (van nail art) om nog uit te proberen deze herfst!

xx Katrien 

Geen opmerkingen: