Pagina's

15 oktober 2012

Bolletjes-naildesign

Hey iedereen!

Dit weekend probeerde ik eens een wat 'abstracter' naildesign, namelijk bolletjes. Eerst dacht ik eraan om er poezenpootjes van te maken, maar dat was dus mislukt :p Ik vind het resultaat toch wel mooi en het is totaal niet moeilijk om te doen. Hieronder de tutorial + foto's!

Bolletjes design

1) Lak je nagels direct met een topcoat (Maybeline), zodat je natuurlijke nagels meer glimmen.
2) Dip je tandenstoker in je zwarte nagellak (Catrice) en start met bolletjes plaatsen op je nagels. Zorg er wel voor dat je nagel niet helemaal vol staat, maar dat er een soort van lijntje ontstaat. Je kan een simpel design doen, door gewoon bolletjes op een rechte lijn te zetten, maar je kunt het ook doen zoals ik, namelijk een beetje kriskras door elkaar. 
3) Wacht tot je zwarte nagellak goed gedroogd is en gebruik dan weer je topcoat, om ook de zwarte bolletjes meer glans te geven. 







 Et voilà, klaar! Ik vind dit design er leuk, maar toch chique uitzien. Voor herhaling vatbaar!

xx Katrien





Geen opmerkingen: