Pagina's

20 oktober 2012

Schattige juweeltjes

Hey iedereen! 

Vandaag laat ik jullie een aantal überschattige juweeltjes zien. Sommigen heb ik al, maar anderen staan nog op mijn wishlist ;) Hopelijk doen jullie een beetje inspiratie op bij deze afbeeldingen!  

Omg, dit is gewoon te mooi voor woorden. Ik heb deze gevonden op de webshop Joyeria, echt een aanrader als je goedkope maar toch unieke juweeltjes wilt vinden. Ik ben nog van plan om deze te kopen, want ik vind de combinatie van de klok en het hartje super! 

Pareltjes oorbellen, mijn klassieker. Ik heb ze in alle groottes, van superklein tot bijna mijn hele oorlel, haha. Ze hebben gewoon klasse en je kunt ze bij alles combineren. Mooi! 

Dit is echt helemaal in de mode, van die oude, bruine strikjes oorbellen . Ik vind ze heel romantisch, en dat past goed bij mij. Ook niet té opvallend, maar toch aanwezig. I like! 

Roosjes oorbellen zijn echt hip. Samen met de felgekleurde broeken  zijn ze echt een leuke, funky combinatie. De felle kleurtjes vind ik echt tof, en wist je dat je ze ook zelf kunt maken? Dat ga ik binnenkort proberen... Blogpost volgt! 

En last but not least, de uiltjesketting. Ik weet dat ik redelijk veel modetrends in deze post heb gestopt, maar het is allemaal zo leuk! Heel erg mooie ketting, en ook in dat romantische roestbruin. Echt top!

Zo, dit was het! Heb jij zelf favoriete juweeltjes zoals deze? Let me know! 

xx Katrien

Geen opmerkingen: