Pagina's

17 februari 2014

NOTD | Essie Bond with Whomever


I'm back! In tussentijd is er weer heel wat gebeurd; eerst een ongelofelijk druk schoolleven-zo'n tien toetsen in één week?- en een tweede opname in het ziekenhuis, ugh. Maar ik ga er niet te veel over uitweiden, laten we herstarten met iets positiefs! Wat dacht je van een NOTD met Essie nagellak in de hoofdrol? Lees verder voor meer foto's en informatie over dit schattige kleurtje.
Op elke foto draag ik 3 dunne laagjes van Essie Bond with Whomever + topcoat (Catrice).

Deze prachtige lila lak komt uit de lentecollectie 2013 van Essie, 'Madison Ave-Hue'. Hij heet Bond with Whomever en al is het winter, ik ben er nog helemaal fan van! De formule van de Essie lakjes is fantastisch en de nagellak droogt dan ook zeer snel. Van strepen tijdens het lakken merk ik niets en drie dunne laagjes nagellak vind ik voor een pastelkleur best oké! Met een topcoat erover vind ik 'm er nog beter uitzien, want dan is de glans echt enorm. I love this polish!

De kleur van de nagellak vind ik ook ronduit prachtig. Het is een frisse, mooie en lieve lila pasteltint en past perfect bij mijn lichte huidskleur. Normaal ben ik niet zo voor paarse kleuren, maar voor deze lak maak ik graag een uitzondering!


Nog even een 'fun fact' tussendoor; dit was mijn eerste Essie nagellak ooit! Ik bezit er nu in totaal drie, waarvan twee uit een limited edition. Ik weet nog dat ik er toen een artikel over schreef en echt énorm enthousiast was! Nu nog altijd hoor ;)

Dit waren dus mijn Nails Of The Day, and I loved it! Deze nagellak is jammer genoeg niet meer te verkrijgen in de drogisterij, aangezien 'ie uit een limited edition komt. Er zijn natuurlijk wel look-a-likes, zoals Lilacism van Essie en Lavender Cupcake van NYC, dus niet getreurd! Mijn manicure gaat er nog niet meteen af, nu ik dit typ zit 'ie er nog steeds op :) Ik ben nog altijd zeer tevreden met dit prachtige lakje!

xx Katrien

Geen opmerkingen: