Pagina's

04 januari 2014

New Year's Eve Nails 2013! + outfit

Na mijn Christmas Nails 2013 zijn hier mijn nagels van Oudejaarsavond! Natuurlijk moesten mijn nagels wel bij mijn feestoutfit passen, dus heb ik ook wat foto's van de kleren die ik droeg bij de jaarwisseling erbij gevoegd, om jullie een idee te geven :) Lees verder voor de foto's met uitleg!

Ik besloot een ombré nail art te maken, simpel maar toch feestelijk. Ik lakte mijn nagels met een klassieke rode kleur (Bloody Mary To Go van Catrice) en nam er toen een (ongebruikt!) sponsje uit de keuken bij. Dit sopte ik in een doorzichtige nagellak met kleine zilveren glitters (La Femme). Ik sponste de eerste laag ongeveer tot aan de helft van mijn nagel, de tweede laag sponste ik op de tips. Nog een topcoat erover en klaar was mijn sparkly manicure!


Natuurlijk moesten deze nagels goed bij mijn outfit passen. Zoals je kan zien behield ik in mijn manicure de zilveren glitters, maar de rode basiskleur was iets nieuws. Ik wou namelijk voor wat contrast zorgen zonder een té heftig effect te verkrijgen, en rood was daar perfect voor!

sorry voor de wazige foto ;)
Ik droeg een little black dress (Pimkie) in combinatie met een glinsterend vestje (Garcia). Hieronder droeg ik uiteraard nog een zwarte panty en zwarte ballerina's. Het jurkje heeft een soort aztec topje over de jurk en is simpel golvend aan de onderkant. Het vestje is los te dragen en heeft een grijze basiskleur met zilveren pailletten. Ik vind de combinatie erg leuk!

Voor Nieuwjaar ging ik met mijn ouders en familie naar een restaurant in de buurt, het eten was heerlijk! Daarna was er ook nog een dansfeest. Het was erg gezellig en nu op naar een geweldig 2014!

xx Katrien

Geen opmerkingen: