Pagina's

16 januari 2014

Maybelline Colorshow Brocades Knitted Gold

De laatste tijd zag ik op blogs steeds vaker de Maybelline Colorshow Brocades lakjes voorbijkomen. Dé parel van de collectie was volgens velen Knitted Gold, een lakje met gouden basis en roségouden glitters. Ik vond 'm er op de foto's zó prachtig uitzien en iedereen was zó lovend over de nagellak dat ik 'm wel moest halen! (nagellak verslaving, anyone?) Lees verder om te weten te komen of ik Knitted Gold ook zo geweldig vind!

Maybelline Colorshow Brocades Knitted Gold, €3,99, verkrijbaar bij Kruidvat, Di & andere drogisterijen

Het flesje vind ik er mooi uitzien. Het heeft hetzelfde design als de normale Colorshow lakjes, maar heeft een gouden band als detail. Dit vind ik een mooie toevoeging! Het kwastje vind ik simpel, gewoon lang en dun. Ik heb liever een breder kwastje, zoals die van Essie of Catrice, maar dit basic kwastje is op zich prima om mee te werken.

Swatches! Ik zal het maar meteen verklappen; alle bloggers die positief waren over deze nagellak, hadden gelijk! Wauw, dit lakje is zó mooi. Het heeft een gouden basis-wat eigenlijk al fantastisch is- en daarbovenop zijn er nog roségouden glitters van gemiddelde grootte. Op elke foto draag ik trouwens 3 laagjes nagellak, wat ik voor een glitterlak prima vind!


En nog meer swatches! Bij het trekken van de foto's vond ik het echt moeilijk om de glitters goed tot zijn recht te laten komen, maar met een digitaal fototoestel gaat dat sowieso moeilijker dan met een spiegelreflex.

Dit is een close-up van de nagellak waarop de glitters duidelijk te zien zijn. Hij is toch zo mooi! <3

Ik ben echt super tevreden over deze nagellak; prachtige glitters, prima dekking, mooie prijs, de glitters zijn ook makkelijk te verdelen én je kan 'm lang op je nagels dragen! Ik heb de nagellak nu al 3 dagen op en er is nog geen enkele chip te bespeuren. Ik zou zeggen; ren naar de dichtstbijzijnde drogisterij en haal deze!

xx Katrien

Geen opmerkingen: