Pagina's

13 mei 2013

NOTD | Pink-a-holic

Hey iedereen!

Ik hou van roze nagellak, dat is zeker. Ik heb dus ook veel roze nagellak in mijn stash en ik denk dat Prospect Park Pink van NYC toch één van m'n favorieten is. Ik heb deze lak een hele tijd geleden gereviewed, maar mijn foto's waren toen nog superslecht en mijn posities waren totaal verkeerd. Ik vond dat dit pareltje toch wat mooiere foto's verdiende, so here it is! Lees verder om alle foto's te zien.
Op elke foto draag ik 1 laagje basecoat, 2 lagen Prospect Park Pink van NYC en 1 laagje topcoat.
Nog even een mini-review: de kleur van dit lakje vind ik echt prachtig, lichtroze met een gouden gloed, het ziet er heel classy uit. De dekking is prima en het aanbrengen gaat heel gemakkelijk. Het kwastje van NYC is makkelijk te hanteren en werkt fijn. Deze lak is ook zeer budgetproof, je betaalt namelijk €2,29 per potje. Super nagellak dus!

Het is nu wel al duidelijk: I love Prospect Park Pink! Ik heb 'm nu ook op mijn nagels en kijk er om de 5 minuten naar, om te zien of er nog geen stukjes af zijn of weet ik veel wat, haha ;-) Dus als je nog geen lakjes van NYC hebt en er toch één wilt proberen, koop dan deze! 

Q: Wat is jouw favoriete roze lakje?

xx Katrien

Geen opmerkingen: