Pagina's

12 mei 2013

Mini-Shoplog | Kruidvat

Hey iedereen!

Zaterdag moest ik nog wat spulletjes gaan halen voor moederdag en uiteraard ging ik even de Kruidvat binnen. Blijkbaar is hij sinds kort vernieuwd, de winkel ziet er helemaal anders en veel mooier uit! En het beste is: er is nu ook een tweede Essence schap. Yay! Ik nam dus 2 spulletjes van Essence mee en nog iets van Kruidvat zelf. Lees verder om mijn aankopen te bekijken!

Dit zijn de drie producten die ik kocht (vlnr):
- Essence Studio Nails, Base Sealer
- Essence Studio Nails, Pro White Rosé
- Kruidvat, Nail Polish Remover Quick & Easy



De Nail Polish Remover in een potje van Kruidvat kocht ik omdat ik er al veel goeds over had gelezen op blogs en ik al lang zo'n potje wou, maar er geen 10 euro voor wou betalen. Zoals je ziet op het potje moet je gewoon je vinger in de opening van het sponsje steken en dan een paar keer ronddraaien. Daarna is je nagel helemaal nagellakvrij. Uiteraard volgt er een review!

Een basecoat had ik gewoon echt nodig, want de mijne van de Hema was bijna op en al helemaal stroperig geworden. Deze zag er wel goed en 'professioneel' uit, dus nam ik deze ook mee!

Als laatste een 'nail whitener' met een lichtroze kleurtje van Essence, uit het tweede schap. Mijn nagels zijn van nature niet echt wit en daar erger ik me soms wel aan. Nu hoop ik dat deze nagellak mijn nagels een tintje witter maakt, ik houd jullie op de hoogte!

Ik ben heel blij met mijn aankopen en houd jullie op de hoogte van mijn ervaringen! De volgende keer zal ik wat meer kleurtjes en tools kopen in plaats van verzorging, dat beloof ik ;-)

Q: Besteed jij veel tijd/geld aan de verzorging van je nagels?

xx Katrien

Geen opmerkingen: