Pagina's

02 januari 2013

Sint-Niklaas Shoplog #2


Hey iedereen!
Als eerste 'echte' artikel van 2013 heb ik een shoplog voor jullie! 2 weken geleden ging ik in het Waasland Shopping Center in Sint-Niklaas shoppen met mijn beste vriendin en uiteraard heb ik wat spulletjes gekocht! Ik kreeg ook een cadeautje van haar, maar dat zie je verder in dit artikel...

Als eerste kocht ik bij de Kruidvat een flesje nagellak van La Femme, een redelijk onbekend merk. Dit was (is?) er voor een beperkte tijd, waarschijnlijk voor de feestdagen. Er waren verschillende kleuren en ik koos een zilveren glitterlak, omdat ik er nog eentje nodig had. Deze koste €1,50.
Bij de Six kocht ik dit supermooie setje met 5 paar oorbellen voor €5,95. Van boven naar onder: strikjes met diamant in het midden, bloemetjes met diamantje, vlindertjes, studs (just loveee them <3) en houten hartjes.
Bij The Body Shop kocht ik een mini bodybutter met mango. Ik rook eraan en ik moest 'm hebben! Hij kostte €6,50. Heel binnenkort komt hier ook een review over!
Het laatste dat ik zelf gekocht heb: een zilveren halsketting met een hartje. Ik zocht al even naar een simpel, dagelijks te dragen kettinkje en ik heb 'm gevonden! Het hartje is met diamantjes ingezet en de halsketting is redelijk kort, maar wel heel mooi te combineren met verschillende kleren. Ik kocht deze bij de Claire's voor €5,95.


En hier is het cadeautje dat ik van mijn beste vriendin kreeg: een Chocoladebox! I was so happy when I got this, and I still am! De doos bevat een schepje dat je kan gebruiken voor bonbons en truffels, verschillende vormpjes voor pralines en bonbons (geel hartje, blauw sterretje en rood vierkantje) en een kookboek vol chocoladereceptjes. Ik maakte al een recept, chocoladetaartjes (eigenlijk een soort moelleux) en het was h-e-e-r-l-i-j-k! Het kookboek is ook goed omdat er lekkere maar toch haalbare recepten in staan. Dus als je deze tegenkomt in een winkel en van chocolade en bakken houdt, moet je deze kopen!
Dit was mijn shoplog! Ik ben heel blij met mijn aankopen en cadeau, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

xx Katrien

Geen opmerkingen: