Pagina's

04 januari 2013

Review & Swatch | Essence LE Fantasia, Queen Of My Cloud Castle

Hey iedereen!
Even geleden kocht ik bij de Kruidvat een lakje van de Fantasia collectie van Essence. Mijn oog viel direct op Queen Of My Cloud Castle, een zachtroze kleurtje. Lees verder voor de swatches!



Op alle foto's draag ik 2 laagjes van QOMCC
Dit is de lak! De kleur vind ik heel schattig, een zacht/zalmroze kleurtje. Tegenwoordig vind ik deze soort kleuren echt geweldig!
Het flesje is anders dan de flesjes uit de vaste collectie, wat ook wel mag voor een LE. Het is mooi afgerond en Fantasia is in krullende letters geschreven. I like!
Bij de eerste laag lakte deze nagellak nogal streperig, maar bij de tweede laag dekte hij mooi en egaal.
Ik ben tevreden over dit lakje en ik ga hem zeker nog eens dragen! Waarschijnlijk wel in de zomer, want dit vind ik niet echt een winters kleurtje. Hij dekt fijn, heeft een mooie kleur en brengt makkelijk aan, en dat voor maar € 1,99. Mooi!
xx Katrien

2 opmerkingen:

Silvy zei

Ik vind het een mooi lakje! Inderdaad meer een zomers kleurtje dan een winters kleurtje. :)

Elize zei

Bedankt voor je lieve reactie, en veel succes met je blog :D Ik ben je nieuwe follower! xx