Pagina's

13 januari 2013

Review & Swatch | Hema nr. 46

Hey iedereen!


Een tijdje geleden kocht ik bij de Hema dit mooie rode lakje, nr. 46, dus besloot ik er een review over te schrijven! Ik had al redelijk goede ervaringen met Hema-lakjes, zoals mijn basecoat en een witte lak, dus verwachtte ik van deze ook wel wat goeds. Of mijn verwachtingen kloppen, kan je hieronder lezen!

Op alle foto's draag ik 2 laagjes van Hema 46.
De eerste swatch! Ik ben echt verliefd op het mooie felrode kleurtje! Rood kan je ook met alles combineren en het staat altijd leuk, zomer of winter. Ja, de kleur is al zeker een winner :)
Dit is het flesje. Zoals alle Long Lasting flesjes is nr. 46 verpakt in een glazen vierkant flesje met lange zwarte dop. De dop is makkelijk te hanteren en werkt prima. Het kwastje is redelijk smal en lang, compleet het tegenovergestelde van Catrice lakjes! Je moet dus ongeveer vier keer over je nagels gaan als je de nagellak mooi over je nagels verspreid wilt hebben. Eigenlijk geen groot probleem :)
De dekking van dit lakje is ook prima, bij twee laagjes dekt 'ie perfect. Eén laagje kan ook, maar dan is de dekking iets minder.
Ik ben tevreden over dit lakje, vooral de kleur vind ik super! Voor €2,50 is dit zeker een aanrader, en ik ben benieuwd om meerdere Hema lakjes uit te testen :)

Heb jij ervaring met Hema lakjes? Wat vind jij van de kleuren, dekking, etc?

xx Katrien

2 opmerkingen:

Silvy zei

Ik vind het een mooi kleurtje! Ik heb normaal niet zo'n goede ervaring met Hema nagellak, omdat hij vaak niet zo heel goed dekt. :(

Unknown zei

Ja, bij de Hema zijn er ofwel goede ofwel waterige lakjes, ik heb al geluk gehad ;p xx Katrien