Pagina's

14 januari 2013

Review & Swatch | Catrice Aretha's R-E-S-P-I-N-K

Hey iedereen!
Vandaag heb ik weer een review voor jullie, deze keer van Aretha's Respink uit het Catrice gamma. Er komen wel meerdere reviews aan, en dan vooral van Catrice lakjes, omdat er op dit moment een huge sale is, namelijk 50 % korting op ALLE Catrice lakjes! Deze zaterdag ga ik langs bij de Kruidvat en ik weet al dat ik heel veel ga meenemen, haha :) Maar eerst dit mooie felroze lakje!

Op alle foto's draag ik twee laagjes van Aretha's Respink.
First swatch! AR is een mooi felroze kleurtje dat in 2 laagjes perfect dekt. De kleur vind ik heel mooi, lekker fel!
Dit is het flesje. Ik ben altijd heel tevreden over de flesjes en de goede, brede kwastjes van Catrice, dus daar kan ik echt niets op aanmerken!
Ik weet dat dit een korte review is, maar ik kan er eigenlijk écht niets negatief over zeggen! De dekking is goed, de kleur is mooi, de lak brengt perfect aan, no issues, ... Eén negatief puntje is misschien dat de nagellak niet enorm snel droogt, maar oké. Je kunt het lakje ook in verschillende seizoenen dragen, want roze kan altijd toch?


Wat vind jij van dit felroze lakje?


xx Katrien

1 opmerking:

Josephine zei

Wow, die heb ik nog nooit eigenlijk op een blog gezien of in het schap, pretty!