Pagina's

27 september 2012

Review & Swatch | Sweet As Candy

Hey iedereen! 

Ik dacht, laat ik eens een review doen! Onlangs deed ik een mooie nagellak van Essence Colour&Go op en die wou ik eens reviewen. Dus hier komt 'ie!



Dit is het flesje. Het is wel nog de oude versie, want ondertussen is de verpakking alweer veranderd ;). Het is redelijk groot en kost echt weinig, dus dat is wel een groot voordeel ervan.


De achterkant. De ingrediënten schrijf ik hier niet allemaal op, maar volgens mij zit er niets in dat heel schadelijk is ofzo.
Het aanbrengen van de nagellak gaat over het algemeen goed. Het borsteltje is een beetje plat en dun, waardoor je niet zo gemakkelijk de kantjes kunt afwerken. Mijn oplossing is dan een striper, die heel fijn is en waar je niet te veel nagellak voor gebruikt.
Dit is de nagellak op mijn nagels. Ik vind het een heel mooi kleurtje, en ook heel leuk als je french nails doet. Hij dekt wel niet perfect vanaf de eerste laag, maar na een tweede laag is het al veel beter. 
Over het algemeen zou ik deze Essence Colour&Go een 8'5/10 geven, een goede score dus! Een zeer goede score zelfs, voor zo'n budgetlakje! Met glans geslaagd, dus goed om een keer in huis te halen :)

Als je wilt dat ik ook een andere nagellak review, schrijf het maar hieronder! Byebye xx
xx Katrien

Geen opmerkingen: