Pagina's

28 september 2012

Review | Essence 'Like A Trip To NY' Parfum

Hey iedereen!
Tijdens de vakantie was ik voor mijn verjaardag eens samen met mijn vriendin gaan zwemmen, en ze gaf me ook cadeaus! Eén van die cadeaus was Like a trip to NY van Essence. Ik rook er eens aan en vond het direct een lekker geurtje. Niet te straf, maar je rook het toch wel. Tijdens de vakantie gebruikte ik vooral Oilily parfums, maar tijdens de herfst vind ik dat een lekker subtiel geurtje er ook wel mag zijn. Eén net zoals Like a trip to NY dus... :) Hij staat nu al een week of 2 op mijn bureau, en ik krijg er maar niet genoeg van. Om naar school te gaan is hij echt perfect, want hij is niet te speciaal en ook helemaal niet duur. Hij is lekker fruitig en vrolijk, maar er toch niet over. En het beste heb ik nog niet eens gezegd... voor het kleine tasverstuivertje (foto) betaal je maar €2,99 ! Dat vind ik echt geweldig, vooral voor zo'n leuk geurtje! Hieronder zijn foto's van het flesje.
Dit is de verpakking van het flesje. Sorry voor de gedraaide foto!

Dit is het flesje zelf, heel simpel in een glazen flesje. Less is more?!

Zo, hopelijk vonden jullie dit leuk! Als jullie vragen, tips, commentaar of suggesties hebben, schrijf dan maar bij de comments. Byebye en see you soon! x
xx Katrien

Geen opmerkingen: