Pagina's

16 november 2013

Waarom ik van de herfst houd!

hello autumn goodbye summer
Hallo iedereen!
De herfst is weer in het land en ik vind het geweldig! Ik heb de afgelopen jaren nog nooit zoveel zin gehad in de herfst maar ik weet dat sommigen de herfst (en de winter) liever kwijt dan rijk zijn. Daarom wil ik jullie vandaag een aantal ‘fall facts’ geven waardoor we de herfst allemaal wat positiever gaan bekijken. Lees verder voor redenen waarom de herfst zo leuk is met bijpassende foto’s!

"autumn" by lecron on Polyvore

1) Fashion: Ik vind de mode in de lente en de zomer heel leuk en schattig, maar kleding in de herfst vind ik echt super. Warme kleuren, zachte materialen, verschillende laagjes, veterlaarsjes, mutsen, sjaals,… En het zit allemaal ook zo lekker gezellig en knus! Ja, herfstmode is zeker iets voor mij.

2) Food: Eten in de herfst is echt een feestje: kom maar op chocolademelk, speculoos, kruidnoten, ovenschotels, gebak, thee, warme soep,…! Voor een bakkertje als ik doe ik natuurlijk ook niets liever dan mijn familie en vrienden verrassen met cupcakes, koekjes, taarten en andere lekkernijen. Het water loopt me al in de mond… :’)
The Body Shop Festive Body Butter Trio Gift Holiday 2012
3) Beauty: Je lichaam verzorgen tijdens de zomer is belangrijk door allerlei invloeden als de zon en zeewater, maar tijdens de herfst is je huid verzorgen nog zo belangrijk! Bodybutter van The Body Shop, scrub en douchefoam van Rituals met een warme geur zoals de ‘Happy Buddha’-lijn, moisturizer voor het gezicht, handcrèmes en Lemony Flutter, lippenbalsems met een lekker smaakje,… Allemaal geweldige dingen om je huidje mee te verwennen! Ook qua make-up vind je weer warme kleuren als donkerbruin, goud, bordeaux en donkergroen terug, prachtig!

4) Activiteiten: Een herfstwandeling in het park tussen de gekleurde bladeren, samen met een kop hete thee of chocolademelk rond het haardvuur, met een fleecedekentje in de zetel kijken naar je favoriete serie, gaan shoppen met vriendinnen in het shopping center met een daaropvolgend verwenmiddagje,… Gezellige activiteiten geknipt voor de herfst!
5) Natuur: Oké, het weer in de herfst is niet altijd om over naar huis te schrijven (lees: regen!) maar tot nu vind ik het weer in België perfect nazomerweer! En wanneer de herfst volop bezig is vallen de mooi gekleurde blaadjes van de bomen, zijn er gezellige lichtjes ’s avonds in de stad,… Daar hou ik echt van.

Dit was mijn ‘Waarom ik van de herfst houd’ post, hopelijk hebben jullie nu een (nog) positievere kijk op de herfst! En zo niet? Dan noem je de herfst gewoon ‘nazomer’! ;)

xoxo, Katrien

Bronnen foto's:


Geen opmerkingen: