Pagina's

14 november 2013

Nail Art | Le Moustache

November is snorrenmaand! Ik dacht dat een nail art met snorren wel toepasselijk was, dus bij deze. Ik vind het resultaat alvast superschattig :)


Deze nail art is heel simpel te maken, ik deed het gewoon met een dottingtool en een tandenstoker! Lak eerst je nagels in een milky roze nagellak en plaats dan 2 zwarte bolletjes op de witte rand van je nagels. Daarna plaats je met een tandenstoker 2 zwarte stipjes aan de zijkanten van de bolletjes en verbind je de boven-en onderkant van de grote bolletjes met de kleine stipjes. Vul deze op langs de binnenkant en je hebt een snor! Vergeet ook de topcoat niet om je nail art longlasting te maken.

Dit was de eerste keer dat ik een nail art met snorren maakte en het bevalt me heel goed! Ik vind het superschattig en het past ook overal bij. Ik heb er ook al complimentjes over gekregen, heel leuk :)
Maak jij ook een moustache op je nagels ter ere van 'Movember'?

xoxo, Katrien

Geen opmerkingen: