Pagina's

08 mei 2013

Review & Swatch | Essence Upper Green Side

Hey iedereen!

Sorry, ik heb écht te weinig gepost de laatste tijd... De reden is nogal persoonlijk, dus ja, op naar het leuke deel! Zoals je al kan zien ga ik vandaag een nagellak reviewen voor jullie, dus lees maar verder... ;-)


Zoals je misschien al weet heb ik 'Upper Green Side' gewonnen (artikel) bij een winactie. Het is een mooi en fris groen kleurtje van Essence. De verpakking vind ik prima en het brede kwastje vind ik heel handig.
En dan natuurlijk de swatch ;-) Deze mooie groene kleur dekt prima in 2 laagjes en de nagellak heeft een goede substantie. 

Ik ben heel tevreden over deze lente nagellak en ben heel blij dat ik deze nu in m'n stash heb! :3

Q: Wat is volgens jou een typische lente kleur voor op je nagels?

xx Katrien

Geen opmerkingen: