Pagina's

21 april 2013

Tag | First Things


You can't only live a dream while you're sleeping | via Tumblr
Hey iedereen!

Vandaag heb ik een tag voor jullie, namelijk over mijn 'first things'. Ik heb deze tag van LifeBeautyStyle en vond 'm meteen leuk! Lees verder voor mijn antwoorden!


Eerste ding dat je doet als je 's ochtends wakker wordt
Euhm... Mijn alarm af doen en opstaan? Ik probeer om zo snel mogelijk op te staan zodat ik niet op de snooze knop blijf drukken, hihi. 


Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
Ik ga eigenlijk niet naar de sportschool, in België is dit niet zo "typisch" om te doen, het is meer iets voor volwassenen zeg maar. Ik speel wel tennis en ik dans, wat ik nog steeds heel leuk vind om te doen :)


Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school
Iets drinken, meestal frisdrank... :3


Eerste auto
Een Ferrari... dûh! Heb ik natuurlijk nog niet, ik ben nog geen 18 hoor ;) Als ik zou mogen kiezen, zou het zo'n schattige Fiat 500 zijn!

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.
Eerste ongeluk/verkeersovertreding
Nog niet gehad, gelukkig maar!


Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Ik denk danseres of verpleegster, hihi. Het wisselde nogal vaak en zelfs nu weet ik nog niet precies wat ik wil worden ;s

#cocacola<3 | via Facebook
Eerste keus qua drinken
Frisdrank: cola! Oh yummie, na een hele dag school kan dat zo smaken! En verder? Op dit moment bouillonsoep, lekker kruidig :)


Eerste keus dessert
Chocoladecakejes, mmm... En namelijk mijn eigen recept! (dat je hier kan vinden)


Eerste liedje dat in je opkomt
'Heart Attack' van Demi Lovato, mijn favoriete liedje van het moment!


Eerste grote aankoop
Echt grote aankopen heb ik nog niet gedaan... Qua nagellak: mijn Essie lakje, hihi :)


Eerste baantje
Jammer genoeg heb ik nog niet kunnen genieten (?) van geld verdienen ;) Als ik oud genoeg ben voor een baantje zou ik het liefst in een winkel of supermarkt werken.

adventure / Travel bug
Eerste keer in het vliegtuig
Ik heb nog nooit in het vliegtuig gezeten, jammer genoeg! Het lijkt me wel eng, maar ook leuk, als ik foto's zie vanuit een vliegtuig getrokken ziet het er altijd zo mooi uit!


Zo, dit was de tag! Uiteraard mag je hem overnemen, geen probleem! Als je dit doet, stuur me de link eens door en ik neem een kijkje ;)

Q: Ga jij de tag overnemen?

xx Katrien

Bron foto's: weheartit.com

Geen opmerkingen: