Pagina's

02 april 2013

Review | Lush Lemony Flutter


Hey iedereen!

Van dinsdag tot donderdag ben ik met school in Maastricht geweest, maar daar merkten jullie niets van omdat ik de artikels had vooruitgepland ^^ Maastricht is een hele mooie stad met cultuur en geschiedenis maar natuurlijk ben ik ook eens een kijkje gaan nemen in de winkelstraat! Ik heb echter niet veel gekocht, namelijk alleen het product dat ik nu voor jullie ga reviewen... Lemony Flutter van Lush, volgens velen het heilige nagelriemproduct! Of ik dit ook vind? Dat kan je verder lezen hieronder...

Ik kocht deze nagelriemcrème omdat mijn nagelriemen vaak nogal droog zijn en extra voeding nodig hebben bovenop mijn Cuticle Treatment van Rituals. Wat ook handig is aan dit product is dat je de crème op allerlei droge plekjes kan smeren, zoals bijvoorbeeld je ellebogen. 
De voorkant ziet er heel leuk uit. De boter zit in een zwart doosje, zoals we van Lush gewend zijn. De naam is in het typische Lush lettertype geschreven en eronder staat de beschrijving van het product:
"Maak korte metten met je droge nagelriemen-maar daar hoef je niet te stoppen! Smeer ook wat boter op je hielen, ellebogen en tenen."
In één potje zit 50 gram, wat echt veel is! Je kan er dus heel lang mee doen. De prijs van dit product is nogal hoog, ik heb er €10,65 voor betaald. Je krijgt er wel heel wat voor terug natuurlijk ;-)

Op de achterkant zie je wie het gemaakt heeft en op welk tijdstip, dit vind ik zelf heel leuk. Mijn Lemony Flutter is 1 jaar houdbaar en ik heb al van mensen gehoord dat ze de pot niet eens opkrijgen tegen die datum! De ingrediënten zijn allemaal natuurlijk en er zitten een aantal heerlijke oliën en boters in, zoals shea boter, citroenolie, bijenwas en kamille olie. I like!

Tada, het potje is open! Toen ik het voor de eerste keer opendeed zag ik gewoon: GEEL! En wat ik rook? Dat kan je al raden (Lemony Flutter): citroen! Het deed me denken aan zo'n citroenkaars in de zomer en ik hou echt van die geur! Het is wel een erg uitgesproken geur, dus als je niet van citroen(geur) houdt is dit misschien niet zo geschikt...

Tijd voor een test...
Dit is mijn nagel zonder iets op, alleen een beetje (volledig ingetrokken) handcrème. Mijn nagelriemen zijn redelijk droog, vooral langs de zijkanten.

Hier heb ik een stukje (later bleek: veel te veel!) Lemony Flutter op mijn nagelriem gesmeerd. Hij voelt echt aan als boter, heel fijn!

Op deze foto had ik de LF uitgesmeerd op mijn nagelriemen en ik nam mijn nagels ook maar even mee, omdat deze boter de nagels ook sterker zou maken. Het uitsmeren ging heel makkelijk, de boter 'smolt' door de warmte van mijn vinger! 

En dit is mijn nagel na het aanbrengen van Lemony Flutter. Het duurde wel eventjes tot de boter ingetrokken was, hij was nogal vettig. Daarom raad ik ook aan om hem aan te brengen voor je gaat slapen, zo is er geen geknoei en moet je niet onnodig wachten tot 'ie is ingetrokken. Zoals je kan zien ziet mijn nagel er beter en gehydrateerd uit en glanst hij ook meer. Mijn nagelriem is lekker zacht en ik kan 'm makkelijk achteruit duwen met een orangestick.

Zoals je op bovenstaande foto kan zien: I like Lemony Flutter! Ik ben echt tevreden over deze aankoop en smeer nu elke avond een beetje Lemony Flutter op mijn nageltjes. Uiteraard schrijf ik later nog een update of verwerk ik nog in een artikeltje hoe Lemony Flutter op lange duur gewerkt heeft. 

Q: Heb jij deze Lemony Flutter? Welk product van Lush kan je zeker aanraden?

xx Katrien

2 opmerkingen:

imfashionstoned zei

lush is super fijn altijd

Unknown zei

Ik wil deze ook wel proberen eigenlijk maar hij is zo prijzig haha... misschien vraag ik hem voor mijn verjaardag :)