Pagina's

03 april 2013

Nail Art | Mint & Blue

Hey iedereen!

Vandaag heb ik een nieuwe nail art voor jullie! Ik had zin in stipjes maar ik wou ook wat oefenen voor mijn striper-skills, haha. Daarom koos ik voor een combinatie van de twee; een blauwe basis, een dikke witte streep trekken met een striper, daar mintkleurige stipjes in zetten en als afwerking langs de tip glitters. Kijk verder voor het resultaat!





 Deze lakjes gebruikte ik voor Mint & Blue (vlnr):
- Kruidvat, Nail Hardener
- Essence, 'I Love Bad Boys'
- MAX Striper, White
- NYC, Mint Macaroon
- Catrice, 'Have An Ice Day' (LE Million Styles)
- Catrice, Top Coat

Ik vind deze nail art heel geschikt voor de overgang van winter naar lente; ijsblauw voor de winter en mint voor de lente! 

Q: Welke nail art vind jij geschikt voor deze periode? Als je er al één gemaakt hebt: stuur me een foto door! (kalanails@hotmail.com)

xx Katrien

2 opmerkingen:

Unknown zei

Leuke nail art :D die glittertjes maken het echt af <3. Zoals je weet draag ik nu Cute as a button zonder nail art maar misschien stuurt ik je morgen of zo een foto op :)

Mariel zei

Leuk!