Pagina's

23 januari 2013

Tag | Fashiontag

Hey iedereen!
Even geleden vond ik een tag op deze website en hij leek me zo leuk dat ik 'm direct wou overnemen! Aangezien ik niet zo'n hevige modejunkie ben, is deze tag misschien wat vreemd om op mijn site te plaatsen, maar ik wou hem toch graag doen! Lees verder om mijn antwoorden te zien :)


1. Hoe zou je je kledingstijl beschrijven?
Casual chic. Ik doe niet elke dag mijn haar perfect, ik doe niet mijn mooiste kleren aan op school, maar ik hou ervan om iets casual, bijvoorbeeld een jeansbroek, te combineren met een mooi shirt of een vestje. Ik hou ook echt van felle kleuren; jaja, ik heb wel degelijk een felblauwe, groene en rode broek in mijn kleerkast hangen! Ik vind het vooral heel vrolijk en vooral in de zomer staat het prachtig.

2. Wat zijn de favorieten in je kleerkast?
Mijn jeansbroeken, t-shirts, panty’s, sweaters (haha), een getailleerd rokje, stud oorknopjes, klassieke pareloorbellen, mijn bordeaux All Stars (<3).

3. Het duurste stuk in je kleerkast?
Euhm… echt dure spullen heb ik niet in mijn kleerkast, haha! Waarschijnlijk mijn handtas (Kipling ;p) en juwelen uit de juwelierszaak.

4. Welk kledingstuk/juweel/nagellak wil je op dit moment het liefst?
Oef, moeilijke vraag! Een jeanshemd zou ik nog graag in mijn kast krijgen of een mooie bordeaux oversized sweater. Perfect om bij mijn All Stars te dragen! Qua juwelen zou ik graag wat meer ‘armcandy’ aanschaffen. En nagellak? Een China Glaze lakje of een Essie lakje staat al even op mijn verlanglijstje…
5. Wie is je favoriete designer?
De kleren van Stella McCartney vind ik meestal mooi, een favoriet heb ik niet ;).
 
6. Hoeveel geld spendeer je aan kleding?
Niet superveel, maar ook niet weinig. Ik koop de laatste tijd meer nagellak dan kleding, laten we het zo zeggen!

7. Wat zijn je favoriete winkels?
H&M, Pimkie, Six, een kledingwinkel in mijn stad met o.a Garcia, Veritas voor panty’s, …

8. Wat is je favoriete parfum?
Ik vind mijn eerste Oilily parfum, Papillon, nog altijd superlekker! Heel bloemig en zoet, wat perfect bij mijn persoonlijkheid past. Mijn DKNY Fresh Blossom Juiced (roze appeltje) vind ik ook echt superlekker, vooral in de zomer.

9. Hoe draag je je haar het liefst?
Om heel eerlijk te zijn? In een simpele staart of knot. Het is gewoon een erg comfortabele en klassieke manier om je haar te dragen en daar hou ik van. Ik draag mijn haar eerlijk gezegd liever in een staart dan los… *shame* :p Als het wat chiquer moet zijn maak ik met mijn voorste lok een dun vlechtje en bind ik dat in een knot. Heel simpel maar toch heel mooi!

10. Welke outfit neem je als je écht niets weet om aan te trekken?
Jeans, shirt, sweater, botjes aan, pareloorbellen in en here we go ;)

11. Welke fashion trend zou je graag terughalen of welke wil je behouden?
Ik zou heel graag willen dat de colour blocking trend blijft/terugkomt.  
 


12. Tag een aantal mensen.
Ik tag gewoon iedereen die dit graag wil overnemen! Laat me weten als je dat doet, dan neem ik een kijkje naar jouw antwoorden ;)


Dit was de tag! Ik vond 'm heel leuk om op te lossen en hopelijk vonden jullie het ook leuk om te lezen! Nu heb ik wel nog een vraagje voor jullie, namelijk:

Zou jij meer artikels over mode op deze blog zien? Yes or no? Tell me!

xx Katrien 

Bron 1, 2, 3, 4, 5, 6

Geen opmerkingen: