Pagina's

06 september 2012

Nail Art | Colorful Curls

Hey iedereen!

Ik heb weer een nieuw design op mijn nagels gedaan :) Het is echt gek en kleurrijk, daarom vind ik het ook zo leuk :3 Hieronder vind je de werkwijze en een leuke foto, dus voor grappige en gekke mensen, hier is mijn Colorful Curls design.
COLORFUL CURLS!

1) Breng eerst een basecoat aan, die beschermt je natuurlijke nagels.

2) Dan lak je je nagels geel, ik heb NYC gebruikt.

3) Neem een papiertje en laat daar 1 à 2 druppels lichtblauwe nagellak op vallen.

4) Neem een tandenstoker en doe het met een uiteinde in de blauwe nagellak. Maak dan een krulletje zoals op de foto aan de rechterkant van je nagel.

5) Doe hetzelfde als bij 3 en 4 met paarse nagellak (ook van NYC bij mij ;))

6) Breng als laatste een top coat aan om je design te beschermen.



Zo simpel is het! Hopelijk vinden jullie dit een leuke nail tutorial en proberen jullie het zelf ook eens! Suggesties, tips, commentaar,.. mogen jullie altijd achterlaten ;). 
xx Katrien

Geen opmerkingen: