Pagina's

27 augustus 2012

Nail Art | Strawberry Nails

Hey iedereen! 

Ik zag laatst echt een superleuke tutorial op Youtube en ik heb het dus uitgeprobeerd! Alweer iets "fruitig", aardbeitjes deze keer. Ik vind het echt superschattig en ik hoop jullie ook! Hieronder vinden jullie de werkwijze en wat leuke foto's. STRAWBERRY NAILS!

1) Eerst lak je je nagels met een basecoat, om je natuurlijke nagels te beschermen.

2) Dan lak je je nagels met lichtrood, ik gebruikte die van de Hema, maar deze is eigenlijk niet zo goed, hierover is nog een review gepland...

3) Neem dan je groene nagellak en maak 4 à 5 driehoekjes bovenaan je nagel.Ik heb dit met een tandenstoker gedaan en ook opgevuld.

4) Voor het perfecte detail, maak je kleine gele streepjes onder de groene blaadjes.

5) Eindig met een topcoat, om je design te beschermen.
Ziezo! Als je commentaar, tips, suggesties, etc hebt, schrijf het maar hieronder. Bye bye!! 
xx Katrien


Geen opmerkingen: