Pagina's

12 januari 2014

Opgemaakt #1

Vandaag toon ik jullie voor de eerste keer mijn opgemaakte producten van de afgelopen tijd! Ik zag dat veel bloggers dit deden en het leek me ook wel leuk om te zien hoeveel producten ik in een bepaalde tijd opmaak. Lees verder voor mijn opgemaakte producten van de afgelopen tijd!


Ten eerste maakte ik twee parfums op, iets wat niet vaak gebeurt! Het parfum (eigenlijk eau de toilette) aan de linkerkant is Oilily Papillon en heeft eigenlijk wel een speciale betekenis voor mij, het was namelijk mijn allereerste parfum ooit! Hij rook echt heerlijk fris en bloemig, hmm... Deze zou ik toch niet meteen opnieuw kopen, omdat er nu andere parfums mijn aandacht trekken. Misschien koop ik 'm later nog eens opnieuw, voor de nostalgie!
Aan de rechterkant zie je een super cheap parfum dat ik opgemaakt heb, namelijk Like A Trip To NY van Essence. Dit parfum komt uit de budget parfum lijn van Essence en ik vond 'm wel lekker, maar ik zou 'm niet opnieuw kopen, alweer doordat nu andere parfums mijn aandacht trekken. Ik zou wel graag de andere geuren uit de lijn van Essence eens uittesten, met €2,99 voor 10 ml kan je namelijk echt niet misgaan!

Als tweede een meer voorspelbaar product, namelijk een deodorant van Rexona. Ik vond de werking gewoon goed en de geur is lekker zoet en fruitig. Rexona heeft nog meer geuren in hun assortiment en daar zou ik wel nog een andere geur van willen uittesten!

Ook maakte ik twee (!!) foaming shower gels van Rituals op. Dit is de Zensation variant met rijstmelk en kersenbloesem en oh my, deze ruikt zó lekker! Niet moeilijk dat ik er twee van opmaakte, haha. Deze koop ik zeker nog eens opnieuw!

We zijn alweer aangekomen aan de laatste twee producten, deze hebben allebei met skincare te maken. Ze zijn ook allebei van HEMA. Links zie je de Cleansing Gel en rechts de Cleansing Milk. Ik vond ze beiden fijn werken en ze reinigden mijn huid allebei goed. De geur van de producten vond ik niet zo fantastisch, maar de geur was gelukkig niet té overheersend. Van de twee vind ik de Cleansing Gel het fijnste, omdat ik het gevoel heb dat een gel mijn huid beter reinigt. Ik zou beide producten wel opnieuw kopen.

Zo, dit was mijn eerste opgemaakt-artikel alweer! In totaal heb ik zeven producten opgemaakt en dat vind ik niet zo'n slechte start! Dit soort artikels zullen niet elke maand voorkomen, maar onregelmatig. Ik zou het namelijk nogal stom vinden moest ik in het ene opgemaakt artikel maar twee producten hebben en in het andere opeens tien.

Wat heb jij de laatste tijd opgemaakt?

xx Katrien

Geen opmerkingen: