Pagina's

15 juni 2013

Personal | Examens!


Hey iedereen!

Zoals jullie al kunnen zien in de titel, is dit een keer een persoonlijk artikel! Ik heb al een hele tijd niets kunnen posten, wat jullie waarschijnlijk gemerkt hebben, en dat hebben we aan één ding te danken:  examens!
Al vanaf vorige week vrijdag ben ik examens aan het invullen en ik heb er nu nog vier te gaan, pfieuw! Mijn eerste twee examens op vrijdag waren biologie en zedenleer, maandag had ik fysica en geschiedenis, dinsdag Nederlands, woensdag Frans, donderdag Latijn en vrijdag wiskunde :o Vanaf dinsdag ben ik zowat dood gegaan, oh man, wat een werk! Het ergste vond ik dat Latijn en wiskunde na elkaar waren, komaan, mijn twee hoofdvakken?! Maar ach, ik ben er vanaf en eerlijk gezegd zijn al mijn examens goed verlopen! Ik zit nu in het derde jaar (maar ben 13, word 14 in juli ^^) en de leerstof wordt dus alsmaar moeilijker en meer. Toch heb ik mijn moeilijkste examens al goed doorstaan en ga ik op alles wel goede cijfers hebben, denk ik. Het vak waar ik het meeste bang voor was, wiskunde, is gelukkig ook al over. Nu alleen nog Engels, aardrijkskunde, chemie en informatica, dus dat valt te doen. Engels, aardrijkskunde en informatica zijn op zich niet moeilijk en weinig leerstof, dus het enige vak waar ik nog even voor moet doorbijten is chemie. Ik ga blij zijn als ik dat examen van informatica heb afgegeven en eindelijk 2 maanden vakantie heb, hehe ^^


Maar, wat ga ik na de examens eigenlijk doen? Waarschijnlijk ga ik donderdagnamiddag met wat vriendinnen naar de stad, om te lunchen en te shoppen en op vrijdag heb ik afgesproken met mijn beste vriendin, die jammer genoeg op een andere school zit. Voor de rest zie ik nog wel, maar ik ga vooral uitrusten en genieten! Er staan wel heel wat leuke dingen in het vooruitzicht voor de vakantie: mijn verjaardag, tennis, op vakantie naar Italië, afspreken met vriendinnen en ja, mijn blog anniversary, woehoe! Ik kijk echt uit naar deze zomer.

Tot zover mijn persoonlijke post, nog een geweldige dag verder!! :)

Q: Wat ga jij doen tijdens de zomervakantie?

xx Katrien

Geen opmerkingen: