Pagina's

29 mei 2013

Nail Art | Spring Roses

Hey iedereen!

Zoals ik gisteren al beloofde heb ik vandaag een nail art voor jullie, met als basiskleur Birdy Reloaded van Catrice. Een supervrolijk kleurtje vind ik zelf, dus paste een leuke nail art er ook wel bij. Ik werd geïnspireerd door een nail art met roosjes op YouTube en wou 'm meteen zelf maken! Kijk verder voor foto's van het resultaat...


Een close-up van mijn accentnagel! Ik vind dit echt een schattige nail art, het is superleuk om op je nagels te hebben :-)

 Deze nagellak gebruikte ik voor 'Spring Roses' (vlnr):
- Essence, Base Coat
- Catrice, Birdy Reloaded!
- Catrice, Aretha's Respink
- Essence, Sparkling Water Lily
- Essence, Upper Green Side
- Catrice, Fred Said Red
- Catrice, Top Coat


Ik vind dit echt een leuke nail art! De roosjes zijn heel schattig en fris :-) Tot morgen!

Q: Heb jij al eens een bloemenpatroon op je nagels uitgeprobeerd?

xx Katrien

Geen opmerkingen: