Pagina's

08 april 2013

NOTD/OOTD | Gold Fever

Hey iedereen!

Vandaag heb ik een gouden NOTD voor jullie! Ik had zin in wat glitter en nam mijn oude Essence glitterlak met gouden en rode glitters uit mijn nagellak lade. Ik had nog nooit een glitterlak afzonderlijk gedragen, maar ik probeerde het toch een keer. Toen ik klaar was met mijn nagels paste ik mijn outfit en accessoires hierop aan. Lees verder voor mijn gouden outfit!
Op elke foto draag ik 3 laagjes Essence Gold Fever.

 Mooi lakje, hè? Je ziet de rode glitters er ook duidelijk in, wat ik heel mooi vind. Nu verder naar mijn accessoires :)

Ik deed een paardenstaart in mijn haar en combineerde dit met een gouden vlechthaarband. Als oorbellen heb ik studs ingedaan. Zoals je in de rechterhoek kan zien droeg ik een grijs shirtje met gouden sterren. Hieronder droeg ik een simpele jeans.

Aan mijn pols droeg ik een roze armbandje met studs. Deze haalde ik bij de Veritas.

Zo, dit was mijn NOTD/OOTD! Ik vond het zelf een mooie combinatie en zal deze outfit zeker nog eens dragen! 

Q: Wat heb jij het liefst: goud of zilver?

xx Katrien

1 opmerking:

Josephine zei

Oh tof, ik vind vooral jouw armbandje heel leuk!