Pagina's

10 maart 2013

Wishlist | Enchantra.nl



Hey iedereen!

Zoals ik jullie in mijn artikel van gisteren al vertelde, heb ik een wishlist bij Enchantra.nl. Ik heb nog nooit iets online gekocht en voor mij is het beter om eerst een wishlist op te stellen in plaats van direct aankopen te doen. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om mijn wishlist met jullie te delen, so here it is!


 Konad Nail Art - Quick Shine Four Way Buffer (€1;95): dit is het eerste product op mijn wishlist, een buffervijl. Ik heb er nog geen dus deze zou zeer goed van pas komen. Zo kan ik mijn nagels mooi vijlen en glad maken.

Essie Smooth Sailing -Braziliant Collection (€ 13,95 €6,00): Sinds ik mijn eerste Essie lakje heb gekocht *klik* ben ik helemaal verliefd op het merk, dus ik wil meer, haha! Dit is een heel mooi lakje en wat is er beter dan een mooie en dure nagellak die in prijs verlaagd is?


 Golden Rose Jolly Jewels 116 (€3,95): Toen ik deze nagellak bij Laura zag, was ik meteen verkocht! Het is een mooie glitterlak die perfect zou zijn over mijn rode Catrice lak. Heel mooi (de prijs trouwens ook!).

China Glaze Skyscraper- Metro Fall (€6,95 €5,45): Deze leuke China Glaze lak viel me direct op en de swatches ervan vond ik ook heel mooi. En again, korting!

Dit is mijn huidige wishlist op Enchantra.nl, maar er kan natuurlijk nog bijkomen of ik kan deze producten binnenkort op mijn deurmat hebben liggen... Ik hou jullie op de hoogte!

Q: Heb jij ook een wishlist op Enchantra.nl of op een andere webshop? Welke producten zou jij nog graag hebben?

xx Katrien

Bron 12345

Geen opmerkingen: