Pagina's

26 maart 2013

Review & Swatch | Essence Absolutely Blue

Hey iedereen!

Pastelkleurtjes zijn deze lente weer helemaal in, dus konden de nagels niet achterblijven en komen veel merken nu met pastelkleurige nagellak. Ook Essence, met de vernieuwde collectie, heeft ook een aantal pastelkleurtjes in zijn assortiment. Eén daarvan is 'Absolutely Blue', een lief blauw kleurtje. Deze wou ik maar al te graag reviewen voor jullie, dus lees vooral verder!



Natuurlijk is het eerste wat je ziet het flesje. Dit lakje heeft de standaard verpakking van Essence-nagellak, die vind ik wel mooi. Het kwastje is lekker breed, waardoor het lakken natuurlijk makkelijker gaat. Bij al mijn vingers (behalve mijn duim) moest ik maar 2 keer over de nagel gaan en mijn nagel was helemaal bedekt. Handig!
De swatch. Het kleurtje van deze nagellak vind ik prachtig, schattig pastelblauw :-) Hij neigt soms zelfs een beetje naar lila. De substantie van de lak is oké, een beetje dik maar dit ergert mij niet echt. 

Deze mooie blauwe nagellak is helemaal goedgekeurd én lenteproof! Als je dus nog een Essence lakje wilt voor deze lente, is deze zeker geschikt! 

Q: Wat vind jij van de 'pastel trend' deze lente? 

xx Katrien

Geen opmerkingen: