Pagina's

07 maart 2013

New In | First Essie Polish


Hey iedereen!

Ja mensen, het is gebeurd: ik heb mijn eerste Essie lakje! Toen ik ‘m in mijn mandje gooide voelde ik me als een make-up freak met alleen maar make-up van Essence en Catrice die de Sephora binnenloopt… Happy dus! Ik wou al héél lang een Essie lakje, maar ik twijfelde de hele tijd over de prijs… zou ik wel 11 euro voor een nagellak betalen? Toen ik zaterdag de Kruidvat binnenliep en het Essie schap voor de duizendste keer ging bewonderen wist ik het zeker; ik ging er één kopen en wel meteen! Maar toen moest ik nog kiezen welke kleur… Benieuwd? Lees verder!
Eigenlijk moest ik niet lang nadenken, ik wist wat voor een lakje ik wou. Ik was al sites over beauty en lifestyle aan het bekijken om te zien welke kleuren ‘in’ zouden zijn deze zomer en wat bleek? Neon en pastel. Mijn favorieten! Ik heb al veel ‘neon’ kleren en nagellak, dus wist ik al dat mijn Essie nagellak in een pastelkleur zou zijn. Toen ik een beetje aan het ronddolen was op verschillende sites, vond ik de Essie lentecollectie en ik was meteen verkocht aan Bond With Whomever, het lakje voor Londen. Dit nam ik dan ook mee, godzijdank was er nog één in het schap! Dus, aanschouw mijn eerste Essie-lakje!

Ik zou écht graag een swatch op de site zetten, maar omdat ik nog geen mooie lange nagels heb ga ik ‘m nog niet opdoen… Ik ben heel benieuwd en ga er nog uren naar zitten staren, dat weet ik zeker, want hij is gewoonweg prachtig! 

Q: Heb jij al een Essie-lakje ? Wat vind je ervan?

xx Katrien

3 opmerkingen:

Mattania Qtplace.com zei

Geweldige kleur!

Unknown zei

Hè ik zat me al op swatches en een heel blij verhaal te verheugen van je eerste Essie lakje haha :D Zullen we toch nog even moeten wachten! Hij is wel erg mooi inderdaad! En verkopen ze bij jouw Kruidvat Essie?! ;o hier alleen bij Etos!

Josephine zei

Wauw en dan meteen ook nog zo'n prachtige kleur!