Pagina's

30 maart 2013

Nail Art | Pasen 2013

Hey iedereen!

Jippie, het is morgen Pasen én vandaag paasvakantie (in België)! Iets minder leuk is het weer, maar dat betekent niet dat je geen lieve lentekleurtjes op je nagels kan dragen ;-) En juist omdat het morgen Pasen is heb ik voor jullie een leuke maar simpele Pasen nail art gemaakt! Ik gebruikte schattige pastelkleurtjes en ging aan de slag met stipjes. Het resultaat kan je hieronder bekijken!
Op elke foto draag ik 3 laagjes nagellak.


Even mijn duim erbij omdat jullie deze niet konden zien op de vorige foto's :-)
Deze lakjes gebruikte ik voor de Pasen nail art (vlnr):
- Kruidvat, Nail Hardener
- Catrice, 'Birdy Reloaded!'
- NYC, 'Mint Macaroon'
- Essence, 'Absolutely Blue'
- Hema, Wit
- Essence, 'Alpha Better Gamma' (LE Class Of 2013)
- Catrice, Top Coat


Ik vind deze nail art heel schattig en leuk om te dragen. De pastelkleurtjes zijn ook zo lief :3

Q: Wat draag jij op je nagels voor Pasen?

xx Katrien

1 opmerking:

Aurelie zei

Mooie nailart! Vrolijk Pasen alvast!