Pagina's

20 januari 2013

Shoplog | Kruidvat

Hey iedereen!


Gisteren ging ik naar de Kruidvat samen met een vriendin en ik heb weer heel wat leuke spulletjes meegenomen! Een aantal nagellakjes, maar ook andere beautyspulletjes. Lees verder om te zien wat ik gekocht heb!
Eerst wat make-up! Normaal gezien draag ik nooit make-up, alleen maar wat blush. Ik heb deze keer wel wat make-up spulletjes gekocht, omdat ik binnenkort met 2 vriendinnen van mij meedoe aan een show op school. Daarvoor hebben we een flawless skin nodig dus heb ik al wat spulletjes gekocht! En het is natuurlijk handig voor later, als ik zin heb om wat meer make-up te dragen ;)
Als eerste een Pressed Face Powder van NYC. Ik vind deze heel fijn werken en hij maakt mijn huid mooi mat. Ik ga hierover nog niet te veel zeggen, want hier komt nog een review over!

 
Ik kocht ook een blush kwast van Essence, om zowel blush als poeder aan te brengen. Ik heb 'm al getest en hij werkt fijn tot nu toe, dus ik ben benieuwd wat hij verder gaat doen... Iemand ervaringen met Essence kwasten?

Als laatste make-up product kocht ik ook de Coverstick van Essence, een concealer. Ik vond 'm eerst nogal stroef om aan te brengen, maar dit is al verbeterd. Ik vind de vorm ook leuk; net een lipstick, haha!


Dan een beautyproduct: een lekker bosvruchtenmasker van huismerk Kruidvat. Het zijn eigenlijk twee maskers, dat had ik eerst niet opgemerkt! Het is een peel-off mask, wat ik zelf heel fijn vind, maar ook erg grappig als je het eraf moet halen!
Dit zou geen shoplog van Kala Nails zijn als er geen nagellakjes in voorkwamen... Hier zijn er dus vier! Bij mij (in België) is er blijkbaar nog geen 50% op Catrice, heel vreemd, maar ik kon het toch niet laten om 2 lakjes mee te nemen. Van Essence en NYC merkte ik ook nog een leuk lakje op, dus lees verder om ze apart te zien!
Als eerste kocht ik bij Essence een lichtblauw lakje met de naam "I love bad boys". Er zitten ook kleine glittertjes in, pretty! Hier was 50% korting op, dus ik betaalde voor dit lakje amper €0,85!
Dan een lakje van Catrice, Natural Is Calling. Deze komt uit de NEONnaturals collectie en ik heb 'm voor amper €1 gekocht! Een heel mooi zandbeige lakje, binnenkort review!

Nog een Catrice lakje, een mooie duochrome! Deze noemt Genius In The Bottle en ik ben heel benieuwd naar het effect!
En dan de laatste, mijn favoriet: Mint Macaron van NYC. Ik ben tegenwoordig echt into mint en daarom moest ik deze gewoon hebben! Ik kijk er al naar uit om deze op mijn nagels te hebben... :)

Zo, dit was mijn shoplog! Binnenkort dus veel reviews, van nagellak én make-up. Ik ben tevreden met mijn aankopen, vooral met het lakje van NYC en de NYC Pressed Face Powder. Hieronder even de prijzen.

NYC Pressed Face Powder, €3,29 (samen met de nagellak €1,57 korting)
Essence Blush Brush, €2,89
Essence Coverstick, €1,99
Kruidvat Fruity Cocktail Masker, €1,49
Essence "I love bad boys", €0,85 (50% korting)
Catrice "Natural Is Calling", €1 (korting)
Catrice "Genius In The Bottle", €1,35
NYC "Mint Macaron", €2,99 (samen met de poeder €1,57 korting)

Van welk product willen jullie zeker een review zien? Let me know!

xx Katrien

6 opmerkingen:

Unknown zei

Een review van 'geni in the bottle ' , nice bericht :)
xxx

Unknown zei

Ik heb I love bad boys en mint macaroon ook en het zijn echt twee van m'n favorieten :)

Gemma zei

Wat doet die 'coverstick' ? Is dat om dingen te bedekken? & ik wil graag een review van die natuurlijk roze van Catrice! Ik ben al lang op zoek naar een mooie natuurlijke lak! <3

Malou zei

Leuke aankopen!

Josephine zei

Ik heb swatches van Genius In The Bottle gezien, die is heel mooi!

Unknown zei

Hoi! Even wat antwoorden, hihi ;)
@lani Van den Abeele: Dank je, en ik zal zo snel mogelijk swatches van het lakje maken :)
@Eva: Ja, die Mint Macaron ziet er echt mooi uit! Vandaag is er een review van het Essence nagellakje ;)
@Gemma: De coverstick is een concealer, die inderdaad dient om plekjes op je gezicht te bedekken (zoals roodheid, etc) Ik maak zo snel mogelijk de swatch van Natural Is Calling, misschien staat 'ie er morgen op!
@Made by Malou: Dank je!
@Josephine: Ik heb ook al een keertje de swatches opgezocht, inderdaad een mooi effect!

xx Katrien