Pagina's

17 januari 2013

Accesoires | Mijn favoriete juwelen

Hey iedereen!

Bij iedere outfit die ik draag, voeg ik altijd juwelen toe. Oorbellen, armbandjes, halskettingen, you name it. In dit artikel laat ik jullie dan ook mijn favoriete juwelen van dit moment zien! Er zitten klassieke juwelen bij, maar ook andere. De meeste juwelen zijn wel redelijk basic, omdat mijn kleren al kleurrijk zijn. Kijken jullie mee naar mijn favoriete juwelen?

Als eerste mijn favoriete ring! Deze ring heeft mooie versiersels langs de zijkant en een grote witte parel in het midden. Ik sta goed met fijne juwelen en ik hou van de bohemian look die de ring heeft. Je kan de ring ook met alles combineren, wat voor mij heel belangrijk is. I love it!
Oohh, mijn uilenketting! Deze vind ik echt prachtig. Ten eerste vind ik de lengte perfect, vind ik de oogjes superschattig en staat hij heel mooi met effen topjes en t-shirts. Ik zocht al lang naar een uilenketting en toen ik 'm gevonden had was ik er heel blij mee!

Dit haarspeldje met groene roos heb ik gekocht op een ambachtenmarkt bij mij in de buurt. Ik vind 'm heel leuk en is in de zomer perfect om in je knot te steken of om gewoon een haarlok naar achter te doen. I like!

Dit armbandje kreeg ik van mijn ouders en ik vind het echt mooi :) Zoals ik al zei sta ik het best met fijne juwelen en dit armbandje is dus perfect! Het bestaat uit kleine schakeltjes met matte vlindertjes aan het einde. Ik hou ervan om dit armbandje te combineren met mijn horloge, dan staat 'ie heel mooi :)
Nu de oorbellen! We beginnen met een klassieker: de witte pareltjes. Dit is een medium size en ik vind dit de juiste maat voor mijn oor. Ik heb ook kleine, maar die vind ik te onopvallend. Deze vind ik classy en ze zijn ook met zowat alle outfits te combineren! Timeless...


Dan deze schattige hartjes oorbellen. Deze scoorde ik voor amper €2 bij de Zeb! Ik vind deze heel leuk en mooi om te dragen in de herfst en winter bij warme truien :)
Jaaa, cupcake oorbellen! Deze vind ik echt superleuk, kijk nu toch! De roze cupcakes zijn ingezet met kleine diamantjes en bovenaan zijn er schattige zwarte strikjes. What can I say more?

Deze zilveren roosjes oorbellen zij- net zoals de witte pareltjes- klassiekers. Ik vind roosjes heel mooi en draag deze oorbellen dan ook graag.
En dan de laatste, mijn current love: mijn studs! Deze oorbellen zaten bij een setje van de Six (shoplog) en ik vond ze meteen leuk! Ik draag deze studs nu echt bij ALLES, maar daar heb ik geen probleem mee, want ik vind ze echt superleuk :)
Zo, dit waren mijn favoriete juwelen! Uiteraard heb ik nog veel andere juwelen (nog een potje vol, hihi) maar deze zijn echt wel mijn favorieten. 

Wat zijn jouw favoriete juwelen?
xx Katrien

2 opmerkingen:

Gemma zei

Van waar heb je de uilenketting en je zilveren roosjesoorbellen? Die zijn echt wel mooi :) ik heb zo van die basic zwarte roosjes oorbellen, basic maar past bij alles! Mijn lieveling is ook zo'n maria armband ma dan wel met de vlaggen van europa op! Ik heb ze nadat ik hem gekocht heb nooit meer gezien in de winkel dus echt een hot buy ;) btw, ik kijk elke dag of he nog iets gepost hebt! Echt een superblog! Wou da'k er ook zo een had ;)) ❤

Unknown zei

De uilenketting kocht ik bij Six en de zilveren roosjes ook, maar die zijn al wat ouder. Het kan dus dat die er niet meer zijn. En bedankt dat je iedere dag op mijn blog kijkt! <3 xx Katrien