Pagina's

07 januari 2013

Lovely Combination | Aretha's Respink + Essence Night In Vegas

Hey iedereen!
Twee dagen geleden had ik zin om een roze lakje op te doen, gewoon zomaar. Ik koos voor Aretha's Respink van Catrice, omdat het zo'n schattig en 'popping' roze kleurtje is! Ik vond het roze kleurtje alleen een beetje saai zonder iets extra's en ik voegde de Essence Night In Vegas topcoat toe. En wat kwam ik uit? Deze Lovely Combination! Lees verder voor foto's en meer uitleg over de nieuwe LC artikels op de site!
De nagellak was al een beetje gechipt op mijn wijsvinger, maar het ziet er nog altijd lovely uit :)

Hier nog even de gebruikte lakjes (vlnr):

- Kruidvat, Nail Hardener Extra Strong (als basecoat)
- Essence, Night In Vegas
- Catrice, Aretha's R-E-S-P-I-N-K
- Essence, Gel Look Topcoat


Ik geef nu wat informatie over de nieuwe 'Lovely Combinations' reeks. Een Lovely Combination is een mooie combinatie van 2 of meerdere nagellakjes die ik ongeveer 1 keer per week zal tonen aan jullie in een blogpost. Bijna elke dag lak ik mijn nagels en daarom vond ik het een leuk idee om mooie combo's met jullie te delen! Ik vind dit een leuk idee en kijk al uit naar de volgende Lovely Combination!
Vinden jullie het idee van de LC artikels leuk? Vinden jullie deze combinatie geslaagd? Tell me! 
xx Katrien