Pagina's

09 januari 2013

Review | Labello Fruity Shine Cherry

Hey iedereen! 
Deze lipbalm hebben jullie waarschijnlijk al op verschillende beautyblogs voorbij zien komen, maar ik ben wat later, hihi J Ik heb het over de Labello Fruity Shine Cherry lipbalm, een lipbalm met de werking van de originele Labello en met de kleur en smaak van kersen. Ik was héél benieuwd naar deze lipbalm en testte hem onmiddellijk uit, uiteraard nam ik foto’s! Die kunnen jullie verder in dit artikel bekijken, samen met de review! Enjoy!

Dit is de verpakking van de lipbalm met een vergelijkingsfoto. Zoals je ziet is de verpakking moderner en een beetje groter geworden. De dop is ook versierd met krullen, bloemen en sterretjes, wat ik heel mooi vind! Uiteraard vinden we ook het Labello- logo terug.

Dit is de binnenkant, dus de verpakking zonder dop. Ik vind alle Labello’s makkelijk verpakt en handig in gebruik, dus hier kan ik niets op aanmerken, fijn!
Wanneer ik de stick zelf eruit schuif komt er direct een lekkere kersengeur vrij, yummie! Hij ruikt echt naar de kersensnoepjes van Haribo, zo lekker! De kleur is felrood met een klein beetje glitter erin, mooi!
En dan de belangrijkste dingen bij een lipbalm: de swatch en de werking ervan. Allereerst; de swatch. Deze lipbalm is niet doorzichtig zoals velen, maar laat een mooi rozerood kleurtje achter met de smaak en geur van kersen, heel goed! De werking van deze Labello verschilt eigenlijk niet veel van de originele; als je hem een aantal keer per dag opsmeert (ongeveer 1 keer per 2-3 uur) werkt hij heel fijn en maakt hij je lippen zacht en glanzend.
Ik ben heel tevreden over de lipbalm, het fijnste eraan vind ik de geur! Zoals alle Labello’s werkt hij degelijk en maakt hij mijn lippen zacht, wat een lipbalm moet doen, nietwaar? De prijs is overigens ook goed, €2,49. Deze lipbalm was trouwens een tijdje uit het assortiment, ik ben superblij dat ‘ie terug is!

Ben jij tevreden over Labello lipbalms?
xx Katrien

Geen opmerkingen: