Pagina's

31 januari 2013

Review & Swatch | Essence Colour³: Midnight Date


Hey iedereen!
Vandaag heb ik een review & swatch voor jullie van een Essence Colour³ lakje, Midnight Date! Zoals je op de foto' s kan zien is dit een speciale nagellak, hij bestaat uit 2 delen (basiskleur en topcoat) die samen 1 combinatie vormen. Je kan ze apart dragen, maar ze passen ook perfect bij elkaar. Lees verder voor de swatches en mijn review!
Dit is de basislaag, Midnight Date. Dit is een mooie diepblauwe nagellak die prima dekt in 1 laagje, je kan eventueel nog een tweede laagje aanbrengen voor een perfecte dekking. Ik vind het aanbrengen wel niet zo handig, het kwastje langs de 'basiskant' is heel dun en dus moet je echt veel lakken.
Dan een mooie flakie-topcoat, City That Never Sleeps. Zoals je op de volgende foto duidelijk kan zien zitten er groene en blauwe flakies in en kleine zilveren glitters. De topcoat apart heb ik niet gefotografeerd, maar de basiskleur daarvan is paars. Deze brengt beter aan en het kwastje is ook breder (vreemd!).
Op deze foto zie je de groene en blauwe flakies duidelijker.
Ik vind dit niet de beste lak van Essence, omdat het aanbrengen ervan nogal stroef gaat, vooral bij de basislak. De kleur en de combinatie vind ik wel heel mooi en ik vind het vooral een heel leuk idee van Essence! Ik kocht deze nagellak voor ongeveer €2,89, maar nu Essence in de korting is en dit lakje dus ook afgeprijsd is, dus ik zou zeker eens een kijkje gaan nemen!
Nog even het flesje ;)

Zou jij dit lakje halen, nu Essence een sale houdt? 
xx Katrien

3 opmerkingen:

Gemma zei

Verkopen ze die topcoat ook apart? Ik wil kei graag deze lakjes! Kei mooie combinatie! & ik heb liever een dunne kwast, dus dit is echt perfect :dd ❤

Josephine zei

Ik vind het nagellakje stiekem mooier zonder topcoat :)

Unknown zei

@Gemma: De topcoat verkopen ze niet apart, maar de combinatie zit wel nog in het nieuwe assortiment denk ik? xx