Pagina's

08 december 2012

Tumblr: place to be voor nail art lovers



Hey iedereen!

Vandaag een 'inspiratie' artikel voor jullie! Waarschijnlijk kennen een aantal van jullie Tumblr al, maar voor degenen die het nog niet kennen: dit is een site waar je eigenlijk al je creaties kan opzetten en je eigen dingen of dingen van andere mensen kan delen. Je maakt dus een soort van profiel aan en je kan aan de slag! Dit gaat over de meest uitlopende dingen; sport, beauty, fashion, natuur, fotografie, en natuurlijk nails! Dat is - wat een verassing - mijn favoriete categorie op Tumblr. Ik kan superlang zitten kijken naar de nail arts of swatches van andere nagellakliefhebbers! Om jullie alvast een voorproefje te geven: hier zijn een aantal van mijn favoriete designs op Tumblr!



Wat een originele halve maantjes manicure! En wat een prachtig lakje, seg <3 


Mooie vintage nail art, met prachtige kleurtjes.


Originele nail art, met het bekende Volkswagen busje! 


Geweldige kerst nail art <3 

Mooi, hè? Heb jij een Tumblr account of weet jij ook leuke sites waar nail arts op te vinden zijn? Let me know! 

xx Katrien

3 opmerkingen:

MySuperSweetLife zei

Wat is die eerste leuk zeg! Mooie inspiratie foto`s! wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin? Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
Liefs

Unknown zei

Dank je! Ik ben bezig met bloglovin, binnenkort heb ik het! xx Katrien

Anoniem zei

Wow die eerste ga ik ook proberen! Die is seuper leuk!

Ik heb een aantal Tumblr blogs, maar mijn nagellak blog is:

www.protectyournails.tumblr.com

:)