Pagina's

09 december 2012

Ik heb Bloglovin!



Hey iedereen!

Nog even een kort, maar daarom niet minder belangrijk bericht! Naar aanleiding van een opmerking die ik kreeg van Tineke, waarin zij vroeg of ik Bloglovin heb om me te kunnen volgen, heb ik nu ook een Bloglovin profiel! Ik dacht dat dit wel leuk zou zijn, zowel voor jullie als voor mij, omdat het dan handig is dat ik maar één pagina nodig heb om alle blogs die ik leuk vind te volgen. Voor jullie, in de eerste plaats natuurlijk ;), denk ik ook dat dit leuk en handig is! Hoe je mij kan volgen? Ik heb rechts op de site een button geplaats met: Follow This Blog With Bloglovin. Daar moet je gewoon op klikken en je volgt me! Heel makkelijk en zonder moeite. Ik wil geen "spammer" zijn die iedereen vraagt om haar blog te volgen en te bezoeken, maar ik zou het wel fijn vinden moest je mijn blog volgen als je ook Bloglovin hebt, dit is uiteraard zeker geen verplichting ;) Zo, dit was mijn kleine update!
Heb jij ook een Bloglovin profiel? Tell me en ik neem snel een kijkje! 
xx Katrien

2 opmerkingen:

Josephine zei

Ik heb ook bloglovin', zo handig!

Anoniem zei

http://protectyournails.blogspot.com/

:)