Pagina's

02 december 2012

Catrice LE Big City Life, San Francisco: swatch + review

Hey iedereen!

Vandaag review ik voor jullie het lakje Catrice Big City Life San Francisco, en ik vind hem super! Ik kocht deze in Trier en je kon hem ook al in de shoplog met spullen uit Trier zien (klik hier). Het is een mooie, gezellige winterkleur en makkelijk aan te brengen. Hieronder de foto's en wat meer uitleg...




 Dit is 'm op mijn nagels! Op deze foto valt hij iets blauwer uit, maar normaal is hij donkergroen. Hier gebruikte ik 2 laagjes.
 Wat vind ik dit toch een mooie kleur! Super voor in de herfst en winter en makkelijk aan te brengen. Natuurlijk met het lekker brede Catrice-kwastje.
Oh, lieffdeee... Het flesje is net zo mooi als de nagellak zelf. Bij LE's doet Catrice ook iets speciaals met het flesje en op deze nagellak staat San Francisco. De afbeelding op het flesje staat prachtig bij de nagellak.

Oké, tot nu toe is dit mij favoriete winterkleur! Deze lak is ook helemaal in de mode, samen met bordeaux. Ik draag deze met veel plezier op mijn nagels! 

xx Katrien

1 opmerking: