Pagina's

11 december 2012

Catrice Bloody Mary To Go: swatch + review

Hey iedereen!

Vandaag lakte ik mijn nagels met mijn eerste Catrice-kleurtje: de rode Bloody Mary To Go. Ik besloot hem dus te reviewen en te swatchen voor jullie! By the way: sorry voor de wat slechtere foto's, maar mijn fototoestel wil niet meer opladen dus moet ik een ander fototoestel gebruiken. Klik op 'Meer lezen' om de foto's te zien.



Als eerste het flesje: typische Catrice potje, lekker breed kwastje, alles wat we van Catrice gewend zijn dus! Op de foto ziet het lakje er dieprood uit, maar in het echt is de kleur wat feller (maar nog steeds redelijk donker).
                                   
 De achterkant, met de naam erop, Bloody Mary To Go. Leuke naam! 
 En nu het belangrijkste: de nagellak op mijn nagels! Ik vind het een mooi en makkelijk aan te brengen lakje. Ik gebruikte 2 laagjes en dan dekt hij prima! 

Volgens mij heb je toch altijd een soort 'band' met je eerste lakje van een merk, dus dat heb ik met deze ook! Ik draag deze misschien niet zo vaak meer, maar ik vind 'm echt supermooi! En nogmaals: sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's, de schuldige is mijn kapotte fototoestel, haha! 

xx Katrien

Geen opmerkingen: