Pagina's

20 september 2012

Nail Art | Beautiful green nails

Hey iedereen!

Ik had eens zin in een effen lakje, niks speciaals. Ik had mijn groene broek aan en dacht er dus meteen aan om mijn nagels groen te lakken! Ik had het kleurtje wel al even, maar ik gebruikte het altijd voor nail art. Ik wou toch nog een speciale toets geven, en ik dacht: 'Waarom doe ik het niet op gelnagels lijken?'. Dat heb ik dus geprobeerd ;) Hieronder is de werkwijze en wat leuke foto's. Groene "gelnagels"

1) Lak je nagels eerst met een basecoat om je natuurlijke nagels te beschermen.

2) Breng 1 laagje doorzichtige nagellak aan, dat mag bijvoorbeeld een top coat zijn. Ik gebruikte Maybeline Express Finish hiervoor, wat ook mijn topcoat is.


3) Lak je nagels met 2 laagjes felgroen. Ik gebruikte de felgroene kleur van 2b.


4) Beëindig je "ontwerp" met 2 laagjes topcoat, om het gel effect te versterken.


Zo, dit was het alweer! Als jullie tips, suggesties of commentaar hebben, schrijf het maar hieronder! Byebye ;) 

xx Katrien

Geen opmerkingen: