Pagina's

11 april 2014

Mijn favoriete blogs + spam je blog!

 💭Blog Your Dreams💭
Ik ben - net als jullie waarschijnlijk - een echte blog liefhebber; ze geven me zo veel inspiratie, door hen weet ik wat ik wel of niet moet kopen, ik ontdek leuke DIY's, ... Natuurlijk volg ik de populairste blogs, zoals Beautygloss, Misslipgloss, Vera Camilla en Teske, maar in dit artikel toon ik jullie blogs die wat minder bekend zijn maar dat toch wel verdienen! In dit artikel toon ik mijn favorieten aan jullie!

Om naar een site te gaan, klik je gewoon op de link in het artikel. Zo opent er automatisch een nieuw tabblad met de blog erin :)

Untitled

Op haar blog deelt Laura elke dag in een nieuw artikel haar reviews, tutorials, NOTD, DIY, picturediary,     enzovoorts! Ik hou echt van haar schrijfstijl en foto's en volg haar eigenlijk al van in het begin. Ik vind het       echt tof dat ik haar zo zien groeien heb, ze heeft nu al zo'n 252 volgers! Neem dus zeker een kijkje op haar   blog :)

Vanessa is, net als mij, een Belgische blogger! Ook haar volg ik al een lange tijd en net als de meeste blogs in dit lijstje gaan haar artikels over beauty en lifestyle. Ook organiseert ze regelmatig winacties. Zeker eens een kijkje waard!

À la Esmay is de blog van -je raadt het al- Esmay! Ook zij heeft een super toffe blog waar ze artikels post over beauty en lifestyle, maar ook komt haar persoonlijke leven regelmatig voorbij. Ik hou van haar schrijfstijl en spontaniteit, dus ook haar blog is een aanrader!
teskuh op beautygloss - Google zoeken
De blog van Hester vind ik ook echt heel tof. Ze schrijft over beauty, maar er komen ook heel andere thema's aan bod, bijvoorbeeld een artikel over 'nature vs. nurture' en stukjes over haar karaktereigenschappen. Haar schrijfstijl is voor haar leeftijd heel erg goed en ze zet me af en toe ook wel eens aan het denken! Als je hiervan houdt, neem dan zeker eens een kijkje op hesterly.nl.

Oké, echt onbekend kan je Jiami's blog niet meer noemen, maar toch wou ik haar graag in dit lijstje zetten. Voor haar leeftijd zijn haar skills echt ongelofelijk; haar lay-out is helemaal zelfgemaakt én prachtig, haar foto's kunnen zo op Tumblr, ze heeft een toffe kledingstijl, haar filmpjes zijn perfect ge-edit, ... Ja, veel superlatieven zie je hier wel terugkomen! Ga dus ook even naar haar blog.

x Andere blogs die zeker het bekijken waard zijn!

Jill who ?
Zo, nu hebben jullie alweer wat leesvoer! ;)  Ik volg al redeljk wat blogs, maar toch vind ik het altijd tof om nieuwe blogs en bloggers te leren kennen. Daarom geef ik in dit artikel de toestemming om je bloglink achter te laten in een comment! Schrijf er ook gerust wat over je blog en het thema ervan bij :) Veel plezier met spammen!

Liefs,
Katrien

Geen opmerkingen: