Pagina's

14 januari 2014

Rituals handverzorging ; handscrub & handcrème

Als je mooie nagels wilt hebben moet je ze goed verzorgen, dat is een feit. Hetzelfde geldt voor je handen! In de winter worden mijn handen altijd heel droog en trekkerig, maar dankzij deze heerlijke producten van Rituals zijn die droge handen zo verleden tijd! Lees verder voor een review van deze handverzorging!


Rituals Hand Therapy Nourishing and Softening Handscrub, €10,75 (winkel)€11,50 (webshop), verkrijgbaar bij Rituals filialen of online

Rituals Ginkgo's Secret Caring Hand Balm, €8,00 (winkel) & €10,00 (webshop), verkrijgbaar bij Rituals filialen of online
Eerst scrub ik mijn handen met de Hand Therapy Nourishing and Softening Handscrub. Ik moet wel even zeggen dat dit de oude versie is, de nieuwe handscrub heeft namelijk een nieuwe verpakking en naam.Volgens mij is er echter niet veel aan de formule veranderd, dus gebruik ik gewoon nog deze ;) De verpakking is mosgroen en bevat 75 ml product. Ik vind de verpakking heel standaard, gewoon goed.

Dit is de scrub op mijn hand. Het is een suikerscrub, de deeltjes zijn heel fijn. Ze scrubben echter wel heel fijn en maken de dode huidcellen van mijn handen los. Wanneer ik mijn handen afgespoeld heb blijft er nog een dun olieachtig laagje achter dat in mijn handen trekt en zo blijven mijn handen heerlijk zacht! Hij ruikt ook echt geweldig, typisch Rituals! Een voordeel van deze scrub is ook dat je hem op droge handen kunt aanbrengen. Als je dat wil kan je je scrub dus gewoon in je handtas meenemen om hem buitenshuis te gebruiken! Je moet 'm wel afspoelen met  (lauwwarm) water. Ik ben zeer tevreden over deze scrub en ik gebruik 'm ongeveer twee keer per week. Je kan hem echter elke dag gebruiken als je dat wil.

Het tweede product in deze review is de Ginkgo's Secret Caring Handbalm met Ginseng & Ginkgo Biloba. De handscrub bevat ook deze twee producten, daardoor heeft de handcrème dezelfde geur als de scrub. Heel lekker dus! Ook in deze tube zit 75ml en ik vind de verpakking heel mooi. De groene glimmende kleur en de witte details spreken me echt aan en het past perfect bij Rituals.

De handcrème heeft een goede structuur, niet te dik en niet te dun. Wanneer ik hem opsmeer voelen mijn handen meteen zacht aan. De handcrème trekt snel in en verzorgt goed, gedurende de hele dag blijven mijn handen zacht aanvoelen! Ik smeer de handcrème wel twee keer per dag, één keer 's ochtends en één keer 's avonds in combinatie met mijn Lemony Flutter van Lush. Zoals ik al zei ruikt deze handcrème ook super!

Ik vind beide producten erg fijn en ik verzorg mijn handen nu met veel plezier! De handscrub en handcrème houden mijn handen zacht en mooi tijdens de winter, maar ik ga ze ongetwijfeld ook in de zomer blijven gebruiken. Als je op zoek bent naar goede producten die je handen lekker zacht maken en je een tientje voor een product overhebt, raad ik deze van Rituals zeker aan!

xx Katrien

Geen opmerkingen: