Pagina's

12 december 2013

A-B-C Tag


Tijd voor een tag! Deze keer vulde ik de A-B-C tag in, een tag waarbij je vragen in alfabetische volgorde moet beantwoorden. Ik heb de vragen overgenomen van Laura en mijn antwoorden kan je hieronder lezen!

True story
Age: 14 jaar, ik word volgend jaar op 2 juli 15 ("hint hint", haha)

Best Friend: Mitra ken ik al sinds de basisschool en al zitten we nu op verschillende scholen, bellen we elkaar nog elke week en spreken we nog regelmatig af! Lani is ook een goede vriendin, haar ken ik ook al héél lang!

Chore you hate: Uhm... Gewoon opruimen in het algemeen! Stofzuigen ofzo vind ik niet zo erg, maar spullen beginnen uitzoeken, beslissen welke je houdt en welke niet, ... Nee, dat is niet echt voor mij weggelegd ;)

Dreamhouse: Een soort 'beachvilla' met zwembad en grote tuin zou geweldig zijn, maar ook een mooie penthouse lijkt me niet verkeerd!

Essential start of your day: Douchen! Ik douch elke ochtend en het is echt heerlijk verfrissend, zeker met een lekkere douchefoam van Rituals (die geur!!)

Favorite color: Limoengroen vind ik echt een mooie kleur, net als azuurblauw en felroze.

Gold or silver: Omdat het nog winter is ga ik voor goud, maar in de zomer grijp ik sneller naar zilveren sieraden, ik weet niet waarom. Goud staat gewoon goed bij mijn herfst-en wintergarderobe en ik vind het best classy staan!

You and I FOREVER

Height: Om precies te zijn: 1 meter 67,5 centimeter!

Instruments I play: Ik speel geen enkel instrument, tenzij ik die 5 liedjes voor muzikale opvoeding op mijn blokfluit meetel... Ik zing overigens wel graag, maar een echt instrument is dat niet, so...

Job Title (most recent): Ahum.. Geen. Ik mag trouwens ook geen job hebben!

Kids: Nu natuurlijk nog niet! Later wil ik ze wel, maar dat is nog erg ver weg!

Life is incomplete without: Love! Liefde van en voor mijn familie, vrienden, dieren, ... heb ik gewoon nodig, maar ook liefde voor dingen en mijn passies zijn belangrijk voor mij.

Music that you always listen to: Nu ben ik niet echt een 'no music no life'-persoon, maar ik heb graag een liedje op de achtergrond. Meestal luister ik gewoon pop en liedjes uit de ultratop op de radio.

Nickname: Om eerlijk te zijn heb ik niet echt een nickname, iedereen noemt me gewoon Katrien!

Overnight hospital stays: Ik heb al eens in het ziekenhuis moeten liggen, maar ik ga hier niet over uitwijden (nogal persoonlijk s:)

Plan b

Phobias or fears: Museumpoppen en paspoppen! Ik weet niet waarom, maar ik voel me dus niet veilig in een museum vol met van die dingen, alsof ze tot leven gaan komen... Nogal belachelijk nu ik dit zo schrijf, haha!

Quote from a movie: Ik ken niet zo veel films, dus ik kan er niet meteen één bedenken.

Reason to smile: Zoveel dingen! Iets waar je lang aan gewerkt hebt en waarvoor je dan erkenning krijgt, gezellige avonden, mooie nagellak, lekker eten, gezelligheid tussen jou en je vriendinnen, ...

Siblings: Ik heb twee broers en één zus.

Time you wake up: Doordeweeks is dat kwart voor zeven 's ochtends en in weekends rond half negen.

Underwear: Uh, gewoon een onderbroek en beha?! :p

Abc.

Very important day this year: Dit jaar is er voor mij niet echt nog een superbelangrijke dag, dus laat ik zeggen: elke dag is belangrijk, geniet van elke dag!

Worst habit: Vroeger was dat nagelbijten, maar daar ben ik nu vanaf! Voor nu weet ik niet wat mijn slechtste gewoonte is, misschien (te veel) piekeren? Dat durf ik wel regelmatig te doen en het is natuurlijk niet goed voor me, dusja.

X-ray's you have done: Ik denk twee, toen ik klein was heb ik eens een longontsteking gehad en daarvoor moesten we röntgenfoto's laten nemen.

Yummy food you make: Ik kook niet elke dag, maar zoals jullie weten ben ik dol op bakken en dan voornamelijk cupcakes!

Zoo animal: De apen! Ik vind het fascinerend om te zien hoeveel ze op ons lijken in hun handelingen.

Zo, dat was de tag! Ik vond 'm heel leuk om in te vullen en als je de tag wilt overnemen, ga je gang! Nu kennen jullie me weer wat beter ;)

xoxo, Katrien

Bron foto's:

1) http://www.bygraziela.com/abc-poster.html
2) weheartit.com
3) weheartit.com

4) weheartit.com

Geen opmerkingen: