Pagina's

28 november 2013

Freeman Facial Creamy Scrub Apricot

Een tijd geleden kocht ik bij Kruidvat deze gezichtsscrub van het merk Freeman. Het was eigenlijk vergissing, omdat ‘ie bij de maskers lag en dus dacht ik dat ik een abrikozenmasker in mijn mandje had gegooid, haha! Ach ja, ik had toch een gezichtsscrub nodig ;) Vandaag review ik voor jullie deze grote oranje tube!

Freeman Facial Creamy Scrub Apricot 150 ml  - rond de € 4,00 – Kruidvat

De verpakking ziet er fris en vrolijk uit door de opvallende oranje kleur en de abrikozen. Je krijgt ook echt ontzettend veel product, de tube bevat zo’n 150 ml! Ik gebruik ‘m al 2 maanden één keer per week en er zit echt nog veel in.

Zoals ik al zei gebruik ik deze scrub één keer per week, gewoon omdat ik mijn huid niet wil beschadigen en wat voorzichtig wil zijn. Freeman raadt aan om het product 3 à 4 keer per week te gebruiken, maar ik vind dat best veel (?). De ingrediënten zien er goed uit, ik zie ‘fruit extract’ staan en ook verschillende oliën. Fijn!

Deze scrub is duidelijk creamy, te zien aan de structuur. Je ziet in die crème ook duidelijk de ronde scrubdeeltjes inzitten, ziet er goed uit!

Wanneer ik de gezichtsscrub uitsmeer zie ik nog steeds duidelijk de deeltjes en voor de rest zie ik de crème ook verspreiden. Het voelt goed aan en niet brandend ofzo.

Nadat ik alles van mijn gezicht heb gespoeld voelt mijn huid heerlijk zacht aan, het lijkt wel alsof er een soort laagje op je huid ligt (dit gevoel trekt gelukkig snel weg). Ik merk ook dat de scrub voedend is en dat is wel lekker voor mijn eerder droge huid. Ik doe dit nu eens in de week en ik vind het een goede toevoeging in mijn gezichtsroutine!

xoxo, Katrien

Geen opmerkingen: