Pagina's

19 juni 2013

Stash | Body Lotion, Butter & Milk!

Hey iedereen!

Je huid hydrateren is heel belangrijk, dus af en toe wat smeren mag wel.Vandaag laat ik jullie een kijkje nemen in mijn stash van bodylotions, bodybutters en body milk!

 Dit zijn ze allemaal bij elkaar. Ik heb 2 body milks, 2 body lotions en 3 body butters. Let's start!

Als eerste de body butters. Dit zijn twee mini-body butters van The Body Shop, en dat zijn echt de beste body butters ever! Ze werken allebei heel fijn en brengen gemakkelijk aan. Ik heb de Pink Grapefruit, die heerlijk zoet ruikt, en de Mango, waarbij het net lijkt of ze een mango in de body butter hebben laten vallen, zo lekker!

Dan twee body lotions en één body butter uit giftsets die ik gekregen heb. Deze ruiken heel lekker, vooral de Lavendel, maar de werking is niet zo spectaculair.

Deze Intensive 7 Days Herstellende Body Milk van Garnier gebruik ik momenteel, en hij werkt heel fijn. Zoals je ziet op de verpakking bevat hij karitéboter, dus heel lekker voor mijn droge huid. Er is niet zo'n aanwezige geur, maar hij werkt echt heel goed.

Als laatste deze Pure & Natural Body Milk van Nivea, die bijna op is. Deze werkt ook heel fijn en heeft zoals de naam al doet vermoeden natuurlijke bestanddelen.

Zo, dit was mijn stash! Vooral de Garnier Body Milk en de TBS Mango Body Butter zijn favorieten van mij, maar de anderen doen hun werk ook prima. Smeren maar!

Q: Wat is jouw favoriete body lotion, butter of milk?

xx Katrien

3 opmerkingen:

De Dotties zei

Die mango van the body shop heb ik ook al 2 keer opnieuw gekocht! Hij is zo geweldig!

Anoniem zei

Je kan misschien is uitleggen wat het verschil is tussen bodybutter, - lotion, .. ?

Unknown zei

Oké, ik zal het onthouden :) Thx voor de tip! PS: Bodybutter is dikker en voedender dan bodylotion :)