Pagina's

04 maart 2013

Vakantie-manicure

Hey iedereen!

Zoals ik jullie al verteld heb ben ik 2 weken geleden op wintersportvakantie geweest in Zuid-Tirol, Italië. Het was echt geweldig: veel skiën op mooie pistes, lekker eten en veel welnessen ;-) In het hotel was er ook een 'beauty & spa-afdeling' waar je allerlei behandelingen kon laten doen. Ik had nog nooit eerder een manicure laten doen, dus koos ik daarvoor en ik was een hele week heel tevreden met mijn gemanicuurde nageltjes. Degene die dit gedaan heeft was niet een specifieke 'nagelexperte', maar ik vind toch dat ze mijn nagels heel mooi gedaan heeft! Lees verder voor het resultaat...

Ik koos voor een 'klassieke' manicure, maar het stickertje maakt het geheel toch iets specialer. Als eerste vijlde ze mijn nagels, daarna deed ze ze in een badje, dan verzorgde ze mijn nagelriemen en nagelbed en als laatste lakte ze mijn nagels met basecoat en topcoat (met de sticker ertussen). Deze foto's zijn trouwens een week nadat ze gedaan werden getrokken (ik heb ze van maandag tot maandag opgehad!) en ik vind ze er best nog fijn uit zien!
Ik was/ben echt superblij met mijn manicure en het meisje dat mijn nagels gedaan heeft was ook heel lief :-) Het was een leuke ervaring om mijn nagels eens te laten doen in plaats van ze zelf te doen, hihi. 

Q: Heb jij al eens een manicure laten doen?

xx Katrien

Geen opmerkingen: