Pagina's

13 maart 2013

Tag | My Handwriting

                                                                                   
Hey iedereen!

Tags vind ik altijd leuk om in te vullen, dat zullen jullie wel al gemerkt hebben ;-) Toen ik de 'handwriting tag' op deze site vond, wou ik 'm meteen doen! Hij leek me heel leuk en zo leren jullie mij (en mijn handschrift) weer wat beter kennen! Lees vooral verder als je benieuwd bent naar mijn handschrift...
Deze spulletjes gebruikte ik voor de tag; een schriftje dat ik gekregen heb van een vriendin en een gewone balpen. In dit boekje schrijf ik ook mijn 'to do lists' op.

De tag bestaat uit 8 vragen, namelijk:1. What is your name? And your blog.
2. Blog url
3. Write: the quick brown fox jumped over the lazy dog.
4. Favorite quote
5. Favorite song
6. Favorite band/singers
7. Say anything you want
8. Pass it along to a few bloggers
Ik heb deze tag uiteraard in het Nederlands gedaan, maar ik denk (hoop) dat jullie de vragen wel zullen begrijpen ;-)

 Dit is de tag in zijn geheel, ik gebruikte er een hele pagina voor! Op deze manier is het nogal moeilijk om te lezen, dus fotografeerde ik de tag in twee stukken (hieronder).

 Veel typwerk had ik hier niet aan, maar natuurlijk wel schrijfwerk, haha ;-) Ik hoop dat jullie mijn geschrift kunnen lezen, sommigen vinden het namelijk wat te 'krullerig'. Als je mijn geschrift niet kan lezen mag je dit uiteraard zeggen, dan typ ik gewoon mijn antwoorden hieronder.
Ik vond deze tag leuk om te doen en je mag hem zeker overnemen! 


Q: Wat vinden jullie van mijn handschrift en/of antwoorden?

xx Katrien

Geen opmerkingen: