Pagina's

06 maart 2013

Review | NYC Applelicious Glossy Lipbalm

Hey iedereen!

Vandaag heb ik een review van de NYC Applelicious Glossy Lipbalm (wat een mond vol, haha!) voor jullie. Dit is een heel schattige lipbalm die je lippen zowel verzorgt als een kleurtje achterlaat. Ik heb de kleur 'Pink Lady' en die wil ik maar al te graag voor jullie reviewen! Lees verder voor foto's en uitleg...





De roze verpakking van de lipbalm vind ik erg leuk, hoe schattig is het appeltje in het midden?! Dit mooie detail heeft trouwens ook een functie: in het appeltje zitten de verzorgende bestanddelen en in de ruimte er rond zit de 'kleur'. De doorzichtige dop is ook handig, zo kan je het appeltje altijd zien :-) Aan de onderkant staat de naam en de plaats waar deze lipbalm is gemaakt, maar de ingrediënten zijn jammer genoeg nergens te bespeuren... Deze kan ik jullie dan ook niet laten zien. Toch een minpuntje!

Aangezien de lipbalm ook een kleurtje op je lippen achterlaat, moest ik natuurlijk een swatch maken. De kleur 'Pink Lady' is een rozerode kleur die qua pigmentatie goed is en natuurlijk is een getinte lipbalm ook heel handig, zo moet je bijvoorbeeld niet lipbalm en daarna lipgloss/lipstick aanbrengen.

Dan een swatch op mijn lippen :-) De kleur van de lipbalm heeft ongeveer dezelfde kleur als mijn lippen en daarom gebruik ik 'm als een soort 'nude'. Voor meiden met een lichtere of donkerdere huidskleur kan dit zeker een mooie roze lipkleur zijn, maar er is natuurlijk ook een rode en lichtroze versie van de Applelicious Glossy Lipbalm. Het aanbrengen gaat heel vlot en makkelijk. 

Ik ben heel tevreden over deze lipbalm, al vind ik het jammer dat er geen ingrediëntenlijst is. De kleur vind ik heel leuk en de lipbalm verzorgt mijn lippen ook goed. Ik zou hem wel niet gebruiken als je veel scheurtjes en/of velletjes op je lippen hebt, want dan gaat de kleur zich 'verdelen' en korrelt hij een beetje. Al bij al; een fijne lipbalm!
NYC 'Applelicious Glossy Lipbalm' is verkrijgbaar bij Kruidvat.

Q: Wat vind jij van 'getinte lipbalms'?

xx Katrien

3 opmerkingen:

Jessica zei

Ik heb er zelf ook één, I love it! Het is mijn favoriete lipbalsem.

Anoniem zei

Hoeveel kost ie?

Unknown zei

@Anoniem: hij kost normaal €2,79, maar in mijn Kruidvat is er nu een actie '2 lipproducten van NYC voor €4'. Misschien bij jou ook?